Re: Zkušenosti s reklamacemi u CZC.CZ
Napsal: 23 dub 2019 10:21
Není vůbec rozdíl v krádežích zaměstnanců za socíku a za hadrníků. Jakmile je možnost, tak seberou všechno bez ohledu na systém. Rozdíl je, že za hadrníků jsou krádeže na úkor zákazníků různě maskovány a vyžadovány přímo vedením podniků, aby se ze zákazníků dostalo co nejvíce peněz za málo nákladů. Takže za socíku kradli zaměstnanci šroubky a za hadrníku zase kradou zaměstnanci to k čemu mají přístup, ale navíc oproti socíku je přímo vyžadováno firmami, aby se okrádali zákazníci a manažeři jsou za vymýšlení prasáren přímo finančně odměňováni. Prostě neuznávat důvody reklamace, zdržovat s vracením, vymýšlení výmluv všeho druhu. Měl jsem ze dvou nákupů 2 reklamace u CZC a jednu zazdili naprostou neznalostí jak funguje zdroj, ale to jsem jim daroval peníze zase tím, že jsem si ho radši amatérsky opravil a druhou mi vyřídily sice opravou tiskárny, ale využili prakticky celý časový limit na vyřízení reklamace, takže jsem byl pěkně dlouho bez tiskárny. Pozitivní reklamu můžu dát leda ve směru, že objednávku doručí rychle na rozdíl od reklamace pochopitelně, jelikož z reklamace nejsou zisky.
Jestli je ovladač kvalitní nebo ne nemusí zákazníka zajímat. Dva roky má fungovat a když ne, tak to má prodejce zajistit. Stačilo. Zase se zbytečně rozčiluju, když se se systémem nedá nic dělat. Dokud jsou lidé většinově blbci, tak mají co volí.
Jestli je ovladač kvalitní nebo ne nemusí zákazníka zajímat. Dva roky má fungovat a když ne, tak to má prodejce zajistit. Stačilo. Zase se zbytečně rozčiluju, když se se systémem nedá nic dělat. Dokud jsou lidé většinově blbci, tak mají co volí.