Stránka 1 z 1

Mám gma 3100 a neběží mi sheder  Vyřešeno

Napsal: 23 srp 2013 10:35
od togr99
Zdravím,
mám gma 3100 na ,které je sheder 2.
Mě ,ale neběží (asi není aktivovaný či co) ,zkoušel jsem nainstalovat nejnovější oficiální drivery od intelu ,ale nic se nezměnilo.

Za radu budu vděčný.

Re: Mám gma 3100 a neběží mi sheder

Napsal: 23 srp 2013 10:50
od petr22
On ten Pixel Shader 2.0 mozna funguje, ale spousta her pocita pouze s kartami od Nvidie a AMD

Ta graficka karta od Intelu je navic tak strasne pomala, ze spousta her sice spustit jde, ale je nehratelna (cca 5 fps)

Zalezi na to, co konkretniho nejde spustit, protoze spustitelnost se lisi kus od kusu.

Re: Mám gma 3100 a neběží mi sheder

Napsal: 23 srp 2013 11:00
od togr99
No vím ,že Team Fortress by to utáhnout mělo ,ale blbnou mi textury (zkrátka nefunguji Shadery) ,přito sem by svědkem jak se tam tato hra rozběhala úplně v pohodě.

Re: Mám gma 3100 a neběží mi sheder

Napsal: 23 srp 2013 11:10
od petr22
Kdyby nefungovala funkce pixel shader, tak mas pri startu aplikace bud modrou smrt nebo by ta aplikace spadla ve chvili kdy ma zacit vykreslovat grafiku.

Podle nejakeho fora o TF2 by mel config vypadat takhle:

//Netcode Settings
rate 25000
cl_cmdrate 101
cl_interp_ratio 1
cl_updaterate 101
cl_interpolate 1

//Actual Video Settings
mat_antialias 0
mat_forceaniso 0
mat_hdr_enabled 0
mat_hdr_level 0
mat_picmip 2
mat_trilinear 0
mat_vsync 0
r_rootlod 2
mat_dxlevel 81
mat_monitorgamma "1.6"

//FPS Settings
fps_max 0 //Setting to 0 sets no max limit
cl_detaildist "0"
cl_detailfade "0"
cl_drawmonitors "0"
cl_ejectbrass "0"
cl_forcepreload "1"
cl_lagcomp_errorcheck "1"
cl_lagcompensation "1"
cl_downloadfilter "nosounds"
cl_ejectbrass "0"
cl_forcepreload 1
cl_phys_props_enable "0"
cl_phys_props_max "0"
cl_show_splashes "0"
cl_smoothtime "0.01"
cl_smooth 1
commentary 0
mat_aaquality "0"
mat_autoexposure_max "0"
mat_autoexposure_min "0"
mat_bloomscale "0"
mat_bufferprimitives "0"
mat_bumpmap "0"
mat_clipz "1"
mat_compressedtextures "1"
mat_diffuse "1"
mat_disable_bloom "1"
mat_disable_fancy_blending "1"
mat_disable_lightwarp "1"
mat_disable_ps_patch "1"
mat_envmapsize "0"
mat_excludetextures "1"
mat_envmaptgasize "0"
mat_fastspecular "1"
mat_filterlightmaps "1"
mat_filtertextures "1"
mat_forceaniso "0"
mat_forcehardwaresync "0"
mat_forcemanagedtextureintohardware "0"
mat_framebuffercopyoverlaysize "0"
mat_hdr_enabled "0"
mat_hdr_level "0"
mat_hdr_manual_tonemap_rate "0"
mat_mipmaptextures "0"
mat_lightmap_pfms "0"
mat_maxframelatency "0"
mat_max_worldmesh_vertices "0"
mat_parallaxmap "0"
mat_picmip "2"
mat_queue_mode "-1"
mat_reducefillrate "1"
mat_shadowstate "0"
mat_show_ab_hdr "0"
mat_showlightmappage "-1"
mat_specular "0"
mat_texture_limit "-1"
mat_trilinear "0"
mat_use_compressed_hdr_textures "1"
mat_showenvmapmask "0"
mat_showlowresimage "0"
mat_showmaterials "0"
mat_showmaterialsverbose "0"
mat_supportflashlight "0"
mat_wateroverlaysize "0"
mat_motion_blur_enabled "0"
mat_motion_blur_percent_of_screen_max "0"
mat_softwarelighting "0"
mp_decals "0"
muzzleflash_light "0"
net_maxfragments "1280"
net_maxfragments "1280"
net_showevents "0"
npc_height_adjust "1"
props_break_max_pieces "0"
props_break_max_pieces_perframe "0"
r_3dnow "1"
r_3dsky "0"
r_PhysPropStaticLighting "0"
r_WaterDrawReflection "0"
r_WaterDrawRefraction "0"
r_ambientboost "0"
r_cheapwaterend "1"
r_cheapwaterstart "1"
r_decal_cullsize "0"
r_decals "0"
r_dopixelvisibility "0"
r_drawbatchdecals "0"
r_drawflecks "0"
r_drawmodeldecals "0"
r_drawmodelstatsoverlaymax "1.5"
r_drawmodelstatsoverlaymin "0.01"
r_drawspecificstaticprop "0"
r_dynamic "0"
r_eyeglintlodpixels "0"
r_eyemove "0"
r_eyes "0"
r_eyeshift_x "0"
r_eyeshift_y "0"
r_eyeshift_z "0"
r_eyesize "0"
r_fastzreject "0"
r_flashlightrendermodels "0"
r_unloadlightmaps "1"
r_flashlightrenderworld "0"
r_flex "0"
r_forcewaterleaf "0"
r_lightaverage "0"
r_lod "2"
r_staticprop_lod "4"
r_maxdlights "0"
r_maxmodeldecal "0"
r_maxnewsamples "0"
r_maxsampledist "0"
r_minnewsamples "0"
r_mmx "1"
r_norefresh "0"
r_occlusion "0"
r_renderoverlayfragment "0"
r_queued_decals "1"
r_rootlod "2"
r_ropetranslucent "0"
r_shadowmaxrendered "32"
r_shadowrendertotexture "1"
r_shadows "0"
r_spray_lifetime "0.1"
r_sse "1"
r_sse2 "1"
r_teeth "0"
r_staticpropinfo "0"
r_updaterefracttexture "0"
r_updaterefracttexture "0"
r_visualizeproplightcaching "1"
r_waterdrawreflection "0"
r_waterforceexpensive "0"
r_waterforcereflectentities"0"
rope_averagelight "0"
rope_collide "0"
rope_shake "0"
rope_smooth "0"
rope_smooth_enlarge "0"
rope_smooth_maxalpha "0"
rope_smooth_maxalphawidth "0"
rope_smooth_minalpha "0"
rope_smooth_minwidth "0"
rope_subdiv "0"
rope_wind_dist "0"

//Blood settings
violence_ablood 1
violence_agibs 1
violence_hblood 1
violence_hgibs 1

echo FPS Config Loaded!

Re: Mám gma 3100 a neběží mi sheder

Napsal: 23 srp 2013 11:17
od togr99
A čím to tedy dle tebe je jelikož need for speed most wanted tam mají jít na nejvišší ,ale lagují se při nejnižším rozlišení...

P.S. Proč se mi tedy vykresluje tf2 špatně?

Re: Mám gma 3100 a neběží mi sheder

Napsal: 23 srp 2013 11:24
od petr22
Ono krome grafiky zalezi i na procesoru

Core 2 Duo je treba 5x vykonnejsi nez nejake jednojadro ktere je jen o 2-3 roky starsi. Kdyz se podivas na Youtube na ty videa s NFS, tak ty lidi maji pomerne vykonna dvoujadra (C2D E7400 a pod).

Schvalne se podivej jake je zatizeni procesoru pri hre, jestli 100%, tak to brzdi procesor.

Re: Mám gma 3100 a neběží mi sheder

Napsal: 23 srp 2013 18:24
od togr99
Jenomže můj procesor má 2 jádra a kvalitní architekturu pentium (pentium dual core e2200).

No mě de hlavně proto proč se mi nevykreslují ty shedery :( .

Re: Mám gma 3100 a neběží mi sheder

Napsal: 28 srp 2013 08:24
od togr99
Nikdo neví?
Ovladače jsou aktualizované.

Re: Mám gma 3100 a neběží mi sheder

Napsal: 28 srp 2013 10:14
od zeus
Zbytecne tu kolem tohoto 'problemu' zakladas temata, vyres to koupi grafiky za 500.

Re: Mám gma 3100 a neběží mi sheder

Napsal: 29 srp 2013 10:02
od zeus
togr99 píše:Mám lenovo pc - Len M57e 9356 T

Nevíš prosímtě jaké grafické karty je možno zapojit do pc s touhle deskou (případně jak velký mám mít zdroj)?
P.S. Moje idea je ,že bych na tom rozjel například Chivalry Medival Warfare a GTA 4 na medium.

díky


Priste pis primo do fora!
Dle specifikaci tam mas volny PCIe slot, takze te ve vyberu bude omezovat ten 280W zdroj.

Re: Mám gma 3100 a neběží mi sheder

Napsal: 29 srp 2013 10:08
od togr99
A neznáš nějakou levnou alternativu pro muj pc?
Aby to zvládl zdroj...