Zdravim ludia. Stala sa mi nepekna vec s notebookom, ze pri hrani hry mi trochu usli nervy a buchol som dlanou do nb. Po 5 az 10 sekundach mi nb zamrzol a musel somho na tvrdo vypnut. Po zapnuti sa nenacital windows tak som usudil, ze som si odpalil hdd. Aby som si to overil, skusil som preinstalovat windows - zial neuspesne, cize na 99% by to mal byt hdd.
Zobral som to na reklamaciu kde som im popisal moj problem a povedal som im ze zrejme to bude hdd.
A teraz, aka je sanca ze mi tu reklamaciu uznaju, kedze som si zavadu zapricinil sam?
Dalsia otazka, uznaju mi reklamaciu ked mam v nb Windows 7 ale pri kupe tam bola 8? Na nb nie je ziadna nalepka ani nic podobne o tom, ze tam bol Win8, tak isto ani vo fakture sa to nikde nepise.
Teraz sa presuniem k tej viac pravdepodobnej veci, co ma bude cakat, a to je kupa noveho hdd a manualnej vymeny. Ako zistim, ci mam v nb SATA 2 alebo SATA 3? Aby mi to aj fungovalo, ked uz budem musiet ten hdd menit. Kamarat mi povedal, ze SATA 3 funguje na SATA 2, ale opacne uz nie, len neviem ci to je pravda, preto by som si to chcel este pre istotu overit.
Vopred dakujem kazdemu, kto sa zapoji do diskusie a poskytne svoje rady dalej..
Par otazok ohladom reklamacie
-
- Pohlaví:
Re: Par otazok ohladom reklamacie
Vítej na PC-HELP!
Úder do počítače nebudu vůbec komentovat. Jestli ti uznají reklamaci, nebo ne, záleží na tom, co najdou.
Disk sata3 funguje v portu sata2
Disk sata2 funguje v portu sata3
Úder do počítače nebudu vůbec komentovat. Jestli ti uznají reklamaci, nebo ne, záleží na tom, co najdou.
Disk sata3 funguje v portu sata2
Disk sata2 funguje v portu sata3
Re: Par otazok ohladom reklamacie
Co se tyce Windows, samolepka je obvykle umistena pod baterii, v BIOSu je umisten produktovy klic a jak Microsoft, tak vyrobce notebooku ma ve sve databazi informaci o tom, s jakym OS byl pocitac prodan. Nicmene operacni system nereklamujes.
Uspesnost reklamace zavisi na tom, jak moc pujde poznat co se s notebookem stalo - tedy mechanicke poskozeni krytu nebo klavesnice.
V pripade zjisteni mechanickeho poskozeni bude nejspis reklame zamitnuta.
V pripade kladneho vyrizeni reklamace dojde k vymene disku a bude stam mit zase WIndows 8 tak jak to bylo prodano.
Dal bych to resil az bude reklamace vyrizena, takze vyber noveho disku je v tuto chvili predcasny.
Uspesnost reklamace zavisi na tom, jak moc pujde poznat co se s notebookem stalo - tedy mechanicke poskozeni krytu nebo klavesnice.
V pripade zjisteni mechanickeho poskozeni bude nejspis reklame zamitnuta.
V pripade kladneho vyrizeni reklamace dojde k vymene disku a bude stam mit zase WIndows 8 tak jak to bylo prodano.
Dal bych to resil az bude reklamace vyrizena, takze vyber noveho disku je v tuto chvili predcasny.
- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Příspěvky: 23292
- Registrován: září 06
- Bydliště: Východní Čechy
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Par otazok ohladom reklamacie
Domnívám se, že další diskuze je zbytečná, jelikož důležité bude až zjištění skutečné závady. Jinak to je jen hádání, které nic neřeší.
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Nic není dokonalé, ani člověk!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host