Stránka 1 z 1

Operacna pamat v integrovanych grafikach

Napsal: 11 bře 2017 17:31
od tomas147
Zdravim vsade kde sa docitam nieco o integrovanych grafikach tak ich problem je ze vyuzivaju spolocnu operacnu pamat co moze spomalovat, preco sa do integrovanych grafik nepridava aspon nejaka operacna pamat? V com je problem? Dakujem

Re: Operacna pamat v integrovanych grafikach

Napsal: 11 bře 2017 17:35
od petr22
Procesor s integrovanou pameti by byl vyrazne slozitejsi na vyrobu.
Pamet inetgrovana v procesoru nejde vymenit pokud je vadna.

Re: Operacna pamat v integrovanych grafikach

Napsal: 11 bře 2017 17:36
od Martab
Problém v tom až tak velký není, ale jde o to, že iGPU je primárně levným řešením pro kancelářské účely, a tam toto řešení stačí a integrace další speciální VRM by znamenala zbytečné navýšení ceny. A na hry by se stejně ani pak moc nehodila, takže je to zhola zbytečné.

Dodatečně přidáno po 2 minutách 9 vteřinách:
Pěkným příkladem APU (CPU s integrovanou grafikou atd.) s rychlou VRAM jsou konzole, hlavně PS4, kde je VRAM/RAM řešena sice společně, ale pomocí GDDR5. Nebo pak CPU od Intelu s IrisGraphic, kde je malá VRAM integrovaná, ale cena takového řešení není vůbec nízká...

Pak je tu otázka spolehlivosti...