Stránka 1 z 1

Reklamace telefonu

Napsal: 01 říj 2017 11:18
od Petrfoo
Zdravíčko! Vím že toto fórum není moc o telefonech, ale spíš bych chtěl znát váš názor. Mám telefon Xiaomi Redmi Note 2 který je ještě do Vánoc v záruce. Posledního půl roku u něj dochází k extrémním battery drainům - telefon vydrží na baterii cca jen dvě hodiny při normálním používání a celkově se baterie chová strašně podivně. Už jsem zkoušel vyměnit baterii za novou, což bylo bez účinku. Přeinstalace telefonu a obnovení do továrního nastavení také nemělo žádný efekt. Podle toho co jsem četl na internetu, tak to není "nemoc" kusu ale víceméně většiny Redmi Note 2 modelů. Myslíte si, že má nějaký smysl pokoušet se o nějakou reklamaci? Nebo mě pošlou do kytek s tím že za to můžu já a jsou to následky používání?

Dodatečně přidáno po 1 minutě 37 vteřinách:
Samozřejmě kdyby měl někdo nějaký nápad jak to fixnout doma svépopmocí tak bych byl úplně nerjaději. Napadlo mě například rootnout telefon a nahrát čistý Android.

Re: Reklamace telefonu

Napsal: 01 říj 2017 12:27
od LaB
Podívej se do nastavení baterie, co ji nejvíc vybíjí.

Re: Reklamace telefonu

Napsal: 01 říj 2017 13:23
od Petrfoo
Hardware: Displej 68%, WiFi 6%, Pohotovostní režim 5%
Software: Systém 5%, ostatní aplikace (Messenger, FB, prohlížeč) 1-3%.

Btw nemyslím si že by problém byl v nějaké aplikaci nebo tak, spíš je to nějaký globální problém tohoto modelu protože jsem na internetu našel, že si na stejnou věc stěžuje víc lidí.

A navíc - baterie (alespoň tedy ukazatel) se chová dost nevyzpytatelně. Ráno vezmu z nabíječky, mám 100%, telefon nepoužívám a za půl hodiny mám okolo 80%, když začnu surfovat na internetu (FB, prohlížeč) tak dojde k drainu na 50%, na této úrovni to drží třeba půl hodiny a pak to zase začne klesat rychle dolů. Občas se i stane že telefon hlásí třeba 10%, telefon nepoužívám a když se za chvíli podívám tak najednou ukazuje třeba 40%.

Re: Reklamace telefonu

Napsal: 01 říj 2017 13:26
od nations112
Je to Xiaomi = velká podpora ze strany uživatelů a tvůrců.
Navštívil bych XDA forum a našel si alternativní ROM a Kernel, které tento problém mohou řešit.
Popř. systém zcela nově flashnout, ne vše tovární nastavení vyřeší - zejména problémové aktualizace atd nevyřeší.

Reklamace takových problémů jsou vždy problémové.

Re: Reklamace telefonu

Napsal: 01 říj 2017 13:38
od dom324
Měl jsem podobný problém se Samsungem Galaxy S3 - ukazatel baterie si skákal jak chtěl, telefon se někdy na nabíječce vybíjel. V servisu to indikovali jako zoxidovaný MicroUSB konektor, ten vyměnili, a problém zmizel.

Re: Reklamace telefonu

Napsal: 01 říj 2017 13:45
od Petrfoo
To nations112: Díky za tip, zkusím.
To dom324: Jaký měl vliv zoxidovaný USB konektor na battery drainy?

Re: Reklamace telefonu

Napsal: 01 říj 2017 15:43
od dom324
Kvůli oxidaci bylo něco v konektoru vyzkratováno. Proto se úplně odporoučela indikace kapacity baterie, % lítaly nahoru a dolů jak se jim chtělo.