Nvidia přináší podporu pro raytracing i pro Pascal a Polaris

...

Moderátoři: Marfy, Mods_senior, Mods_junior, HW spec team

Uživatelský avatar
DesperadoKHY
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 250
Registrován: leden 11
Pohlaví: Muž

Nvidia přináší podporu pro raytracing i pro Pascal a Polaris

Příspěvekod DesperadoKHY » 20 bře 2019 13:32

Má otázka zní: Proč se N-Vidia uchýlila k takovému naivnímu kroku? Od dubna by se měly objevit ovladače podporující Raytracing i pro architekturu Pascal i Polaris. Proč to ale udělali pro slabší karty GTX a Vega 56, 64? To mi hlava nebere, když ani karty s architekrou TURING nezvládají Raytracing ve vysokých rozlišeních s přijatelnou snímkovou frekvencí? Potom vyvstává Možná naivní otázka, kterou způsobila naivní implementace Ray tracingu pro Pascal i Polaris. Neudělali to náhodou experti z N-Vidie z naivně psychologického hlediska? Jejich Turingy se neprodávají tak dobře jako Pascaly. Jsou předražené a proto se snaží zvýšit jejich prodeje, aby si každý majitel Pascalu a Polaris mohl vyzkoušet ty jejich překrásné stíny a 3d odrazy v reálném čase, ale na úkor brutálního snížení výkonu. Možná, že někteří fajnšmekři, až to uvidí, že je to na Pascalech zadarmo a nehratelné, ale budou bazírovat na kvalitě obratu, tak si ty Turingy za těch úžasných 30 000 kč pořídí jen kvůli té nádheře a vyšším výkonu oproti Pascalu přeci. Nebude jich moc, ale pár se jich přeci jenom najde. Nehledě nato, že Crytek předvedl na CES Raytracing demo na kartách Pascal a Polaris, ale s jinou formou implementace, neboli náhražkou, která nebude snižovat výkon. Co si o tomto kroku N-vidia myslíte? Je to zbytečné nebo přínos pro hráče, kteří si ty efekty stejně zapínat nebudou kvůli výkonu?
Naposledy upravil(a) DesperadoKHY dne 20 bře 2019 17:43, celkem upraveno 1 x.



Reklama
Uživatelský avatar
Skeleton
Level 3
Level 3
Příspěvky: 415
Registrován: říjen 12
Bydliště: Kutná Hora
Pohlaví: Muž

Re: Nvidia přináší podporu pro raytracing i pro Pascal a Polaris

Příspěvekod Skeleton » 20 bře 2019 13:57

Je to obdobné, jako když Nvidia v aktualizaci "povolila" používat Freesync (Adaptiv Sync) i na jejich grafikách. Po nějakém tom pátku zjistili, že GSync tak netáhne, ne všichni lidé chtějí dát za monitor 12 a více tisíc Kč. Je to svym způsobem zase takový krok, jak udělat Nvidii více "users friendly". Raytracing je nepoužitelný, možná na GTX 1080ti (z řady Pascal), hlavně pro lidi s 144Hz monitorem a FullHD a více to nemá moc smysl. Za mě osobně raytracing nemá ani moc smysl, hraní se stíny a světlem mi nepřipadá jako krok, při kterém se grafika přiblížila více realitě. Prostě hry budou vždy vyumělkované a někdo by řekl, že je to patlanina a nemá to nic společného s realitou. Jak to už mnohokrát mnozí lidé po představení Turing karet a Raytracing dokola omílali. U Pascal karet ten význam postrádám o to více (GTX 1070 je zcela mimo a 1080 utáhne RayTracing na max 30FPS při 2560x1440). Výkon dnešních GPU není uzpůsoben na tuto technologii, alespoň ne v tento okamžik při stávajícím provedení od Nvidie.
Naposledy upravil(a) Skeleton dne 20 bře 2019 15:01, celkem upraveno 1 x.
MAIN PC
CASE BeQuiet Dark Base 900 Pro + 6x Silent Wings 3 |CPU Intel Core i7-4790k + Scytche Ninja 5
MB MSI B85-G43 |RAM ADATA XPG 16GB DDR3 1600MHz |GPU MSI GTX 1070 8G Gaming Z
SSD Samsung 850 EVO 500GB |HDD WD Blue 2TB |PSU EVGA Supernova G3 550W
BD-ROM Pioneer BDR-207EBK
NTB Lenovo ThinkPad E550
PHONE Galaxy S7

Uživatelský avatar
DesperadoKHY
Level 2.5
Level 2.5
Příspěvky: 250
Registrován: leden 11
Pohlaví: Muž

Re: Nvidia přináší podporu pro raytracing i pro Pascal a Polaris

Příspěvekod DesperadoKHY » 20 bře 2019 14:09

Taky si myslím, že ten jejich Raytracing nedává takovou realitu a na nižších kartách řady RTX 2xxx se projevuje nevzhledným šumem při rozlišení Full HD. Třeba v Metru Exodus stačí vykalibrovat monitor, vyvážit bílou, přidat kontrast barev a rozdíl oproti nekalibrovanému monitoru se zapnutým Raytracingem je na oko k nepoznání. Už jsem to zkoušel a když máte vyváženou bílou barvu, ten rozdíl je markantní. Já používám program k taktování MSI a zapnu si k tomu režim obrazu pro hry a černá je černou a bílá je bílou.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Jak zjistit podporu protokolu DiSEqC na TV?
    od vlazy » 29 bře 2019 20:23 » v Vše ostatní (hw)
    33
    1440
    od vlazy
    02 dub 2019 20:36
  • Mohu nainstalovat Windows 10 na desku, které nemá podporu Win10?
    od RioR-PC » 01 úno 2019 13:10 » v Windows 10, 8, 7, Vista, XP…
    1
    351
    od RIKI22
    01 úno 2019 13:23
  • Pascal - pomoc s programem
    od Pelda01 » 13 lis 2018 14:07 » v Programování a tvorba webu
    20
    1533
    od faraon
    13 lis 2018 19:30
  • Pascal - třídící algoritmy
    od Petr2000 » 16 čer 2019 19:25 » v Programování a tvorba webu
    17
    740
    od Petr2000
    19 čer 2019 16:14
  • Pascal - načtení ze záznamu
    od Petr2000 » 15 čer 2019 23:27 » v Programování a tvorba webu
    2
    251
    od Petr2000
    16 čer 2019 07:14

Zpět na “Vše ostatní (hw)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot], voityy a 8 hostů