Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak to chodí s nákupem na amazon.de, nejde mi o to jak co naklikat, ale především jestli nemá někdo zkušenost s případnou reklamací, nebo vrácením zboží? Jedná se mi konkrétně o Oculus Rift S, u nás prakticky není k dostání a cena startuje na 13200,- na amazon.de ho mají za 11700,-. Můžu poprosit o jakékoliv informace ohledně reklamací a vrácení zboží?
Děkuji
Nákup na Amazon.de Vyřešeno
Nákup na Amazon.de
CPU: AMD Ryzen 7 5800X
GPU: XFX RX 6700XT QICK
RAM: G.Skill FlareX 2x16GB, 3200MHz, CL16, DDR4
MB: MSI B450 Tomahawk MAX
PSU: EVGA SuperNOVA G2, 750W
SSD: Samsung 980, 1TB, NVMe m.2
SSD: Crucial MX500 1TB
GPU: XFX RX 6700XT QICK
RAM: G.Skill FlareX 2x16GB, 3200MHz, CL16, DDR4
MB: MSI B450 Tomahawk MAX
PSU: EVGA SuperNOVA G2, 750W
SSD: Samsung 980, 1TB, NVMe m.2
SSD: Crucial MX500 1TB
Re: Nákup na Amazon.de Vyřešeno
Oboje je standardni dle zakonu EU, stejne jako u nas.
Staci je kontaktovat a reklamaci vyridi oni, maji sklad primo v CR.
Ale pozor - zbozi musi byt kupovane skutecne od Amazonu, ne od nektereho z prodejcu.
Staci je kontaktovat a reklamaci vyridi oni, maji sklad primo v CR.
Ale pozor - zbozi musi byt kupovane skutecne od Amazonu, ne od nektereho z prodejcu.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 9
- 2198
-
od Gerete
Zobrazit poslední příspěvek
18 zář 2023 16:41
-
-
Prodej starého, nákup nového (nacenění + revize)
od brooklyn » 20 črc 2023 15:26 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 0
- 621
-
od brooklyn
Zobrazit poslední příspěvek
20 črc 2023 15:26
-
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů