Nákup na Amazon.de Vyřešeno

...

Moderátoři: Marfy, Mods_junior, Mods_senior, HW spec team

jonasek80
Level 1
Level 1
Příspěvky: 57
Registrován: leden 14
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Nákup na Amazon.de

Příspěvekod jonasek80 » 11 srp 2019 19:01

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak to chodí s nákupem na amazon.de, nejde mi o to jak co naklikat, ale především jestli nemá někdo zkušenost s případnou reklamací, nebo vrácením zboží? Jedná se mi konkrétně o Oculus Rift S, u nás prakticky není k dostání a cena startuje na 13200,- na amazon.de ho mají za 11700,-. Můžu poprosit o jakékoliv informace ohledně reklamací a vrácení zboží?

Děkuji
CPU: AMD Ryzen 7 5800X
GPU: XFX RX 6700XT QICK
RAM: G.Skill FlareX 2x16GB, 3200MHz, CL16, DDR4
MB: MSI B450 Tomahawk MAX
PSU: EVGA SuperNOVA G2, 750W
SSD: Samsung 980, 1TB, NVMe m.2
SSD: Crucial MX500 1TB

Reklama
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53590
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Nákup na Amazon.de  Vyřešeno

Příspěvekod petr22 » 11 srp 2019 19:11

Oboje je standardni dle zakonu EU, stejne jako u nas.

Staci je kontaktovat a reklamaci vyridi oni, maji sklad primo v CR.

Ale pozor - zbozi musi byt kupovane skutecne od Amazonu, ne od nektereho z prodejcu.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Vše ostatní (hw)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů