Stránka 1 z 2
Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 11:15
od aldik
Zdravím, před pár dny jsem chtěl zase jednou tisknout a ouha, tentokrát to nejde.. tiskárna hlásí "chyba obsluhy", to co píše sama tiskárna pomohlo, oranžové tlačítko na přístroji blikne 5x krát.. podle toho jsem si sice našel možnou chybu, něco s tiskovou hlavou, tu jsem vyčistil a pořád nic, náplně jsem vyměnil (sice neoriginální, ale doteď s nimi problém nebyl).
Nebudu se ptát ani tak jestli to jde vyřešit své pomocí, ale jestli má cenu to dávat do servisu nebo radši, vzhledem k ceně nových tiskáren koupit novou. Jde už o starší model Canon Pixma iP4300. Výměna té samotné tiskové hlavy by sice nebyl problém, to zvládnu sám, ale její cena je kolem 1500 a to už skoro mám novou tiskárnu (a na můj občasný tisk stačí ty levnější modely), fotky netisknu, jen občas se hodí barevný tisk. Nebo co všechno by se mohlo vzhledem k té hlášené chybě v tom podělat, třeba někdo má zkušenosti a s tím i odhadovanou cenu opravy.
Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 11:41
od kasy
Zaschlá tisková hlava- pravděpodobnost hraničící s jistotou. Podle tvého "chtěl jsem zase jednou tisknout". Měl jsem přesně stejnou tiskárnu, proto reaguji. Jakmile jsem přestal tisknout fotky, koupil jsem laserovou, s tou můžeš tisknout opravdu až tehdy, když to potřebuješ.
Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 11:46
od aldik
I když jsem ji čistil a vypadá čistě? Pod tekoucí vodou, byl na to návod i na YouTube.
Laserovky jsou dražší, zvlášt ty barevné, ale zase tisk je pak ekonomičtější když tam nemá co zasychat. Edit: Tak barevná laserovka nepřipadá v úvahu

to jsou velké pálky

Navíc teď bych si asi pořídil i multifunkci, občas se hodí něco naskenovat totiž.
Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 11:50
od šulda
Tisknu taky kdykoliv, obden, za dva měsíce atd. jen mám origo náplně XXL. Neoriginál tiskne na chuja a zasychá. Kup novou tiskárnu která má v balení i origo barvy a máš to. Taky tisknu jen občas a XXL barvy donese ježíšek od tchýně a tisknu s tím 3roky

Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 11:53
od aldik
Sice se říká, nejsem tak bohatý abych kupoval levné věci, ale nejsem ani tak bohatý abych kupoval předražené originální náplně které se liší snad jen cenou

V čem se ta barva, nebo něco jiného třeba u náplní od tisknulevne.cz (tam kupuju) liší od originálů?
Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 11:54
od flacek
Taky jsem toto zazil, tisklo se jen narazove a cca za rok byla tiskarna ko. Takto jsem koupil 2x inkoust az jsem se rozhodl koupit laser a od te doby klid. Toner mam cca na 2roky, v nahrade stoji par stovek puvodni laserova tiskarna stara 5let slouzi u rodicu dal.
Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 12:07
od šulda
Nevím čím se liší origo od neorigo odborně, ale když dosluhovala desetiletá Pixma, tak sem tam vrazil neorigo od švagra a jak sem psal, tisklo to na chuja a zaschlo to. Pak sem pochopil proč švára chodil tisknout (dvakrát za půl roku) k nám

Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 12:16
od kasy
Moje bývalá Pixma neviděla origo kazety ani náhodou. Plnil jsem doma. Bez problémů. Čistil jsem taky pod tekoucí vodou. Ale jakmile netiskneš fotky, jedině laser. Je to pohoda a žádné starosti.
Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 12:39
od aldik
No jestli by oprava stála přes 1500 (což je +- cena nové tisk. hlavy) + práce samozřejmě (i když samotnou hlavu si můžu vyměnit sám), tak se vyplatí asi fakt nová laserovka, i přesto že bych bral multifunkci at to mám i se skenerem (fotky fakt už nepotřebuji tisknout, a kdyby jo, stále fungují fotolaby a nebo to mají i v drogeriích), poukazy ze Slevomatu na Vánoce můžou být i černobílé (což byl právě případ proč jsem chtěl tisknout nyní

). A moje pojištovna mi po změně vlastníka (a názvu, na Pillow) poslala zelenou kartu poštou, před rokem jsem si ji musel tisknout a ta barevná být ale musí (i když nechápu proč, údaje jsou stejné i na černobílé).
Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 13:20
od kasy
Myslím, že tvoje uvažování se ubírá správným směrem

, ale přece jen mi to nedá - ta multifunkce. Osobně mám skener samostatně. Ono se klidně může stát, že ti tiskárna odejde a jsi v tu ránu i bez skeneru. Ale fakt je, že je to vysoce nepravděpodobné. Tak hodně štěstí.
Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 14:03
od flacek
Jen upozornim ze od cervence jiz nemusi byt "zelena karta" zelena, a bude bila, takze nyni lze tisknout na obyc papir. Pojistovny jeste dojedou zelene papiry ale jinak uz ta povinnost neni.
Re: Tiskárna - "chyba obsluhy"
Napsal: 10 pro 2020 15:13
od aldik
Jakože bez tiskárny nebude fungovat ani skener, nebo jen ve smyslu že bude v opravné?