Tiskárna HP DeskJet 2130 All in One - skenování v poruše
Napsal: 14 črc 2022 10:14
Zdravím všechny na fóru.
Už dlouho používám tiskárnu se skenerem " HP DeskJet 2130 All in One".
Měl jsem ji připojenou dlouhé roky na můj starý počítač (bedna) a fungovala bez problému (tisk, skenování, další funkce OK).
Před týdnem jsem musel přejít na notebook HP a tuto tiskárnu jsem k němu propojil originálním kabelem.
Využívám ke komunikaci mezi notebookem a tiskárnou program "HP Smart".
Po zapnutí tiskárny se mi v programu HP Smart na úvodní stránce napíše, že je vše v pořádku (úroveň barev, tiskárna je on, název typu připojeného zařízení - viz. obr. v příspěvku).
Tisk jde bez problémů.
Jakmile se, ale pokusím naskenovat jakýkoliv dokument, tak to je "konečná".
Napíše se mi vždy hláška "Skenování je nyní nedostupné"!
Poradíte mi někdo, jak tento problém vyřešit?
Předem děkuji za pomoc.
Už dlouho používám tiskárnu se skenerem " HP DeskJet 2130 All in One".
Měl jsem ji připojenou dlouhé roky na můj starý počítač (bedna) a fungovala bez problému (tisk, skenování, další funkce OK).
Před týdnem jsem musel přejít na notebook HP a tuto tiskárnu jsem k němu propojil originálním kabelem.
Využívám ke komunikaci mezi notebookem a tiskárnou program "HP Smart".
Po zapnutí tiskárny se mi v programu HP Smart na úvodní stránce napíše, že je vše v pořádku (úroveň barev, tiskárna je on, název typu připojeného zařízení - viz. obr. v příspěvku).
Tisk jde bez problémů.
Jakmile se, ale pokusím naskenovat jakýkoliv dokument, tak to je "konečná".
Napíše se mi vždy hláška "Skenování je nyní nedostupné"!
Poradíte mi někdo, jak tento problém vyřešit?
Předem děkuji za pomoc.