Stránka 1 z 1

Nákup rozbaleného zboží z CZC  Vyřešeno

Napsal: 24 črc 2022 17:16
od extrem
Zdravím, nakupoval tu někdo rozbalené zboží, konkrétně náhlavní sluchátka, na czc? Mám tam jedny vyhlídnuté a stojí asi o 500kč méně. Píšou tam, že je to kompletní balení atd., nicméně by mě zajímaly nějaké osobní zkušenosti, jestli je čeho se bát?

Díky

Re: Nákup rozbaleného zboží z CZC

Napsal: 24 črc 2022 17:45
od falco_dee
Ahoj, to záleží kus od kusu konkrétního zboží. 100 jich může být v pohodě a 1 špatnej

Re: Nákup rozbaleného zboží z CZC

Napsal: 24 črc 2022 18:15
od pcmaker
Kamarád koupil rozbalený laptop a nefungovaly reproduktory. Myslím, že většina lidí vrací zboží kvůli nějaké závadě, protože nechtějí zdržovačku s vyřizováním reklamace. A protože vracejí zboží bez udání důvodu, tak prodávající nic nezjistí. Pesonál IT krámů už dávno nejsou žádní odborníci, ale jen šoupači krabic. Na nějaké důkladné testování nemají čas ani schopnosti.

Re: Nákup rozbaleného zboží z CZC

Napsal: 24 črc 2022 18:18
od falco_dee
Neřekl bych, že většina. Já například kdysi bral z Alzy rozbalený sluchátka ATH-MX40 a nikdy nebyl žádnej problém. Doteď je mám

Re: Nákup rozbaleného zboží z CZC

Napsal: 24 črc 2022 19:45
od Karel203
V CZC bych si rozbalené zboží už vícekrát nekoupil. Naposledy jsem si tam koupil základní desku abych ušetřil pár stokorun a už při rozbalování jsem si všiml, že antistatická folie je zevnitř zasviněná teplovodivou pastou, po otevření socketu byla pasta skoro všude, naštěstí ne na pinech a po očištění a složení PC jsem chtěl osadit grafiku a zde nastal problém, že ta karta do slotu nešla zasunout. Po rozebrání jsem zjistil, že jsou uvnitř poškozené dva piny. Desku jsem zabalil do tý zaprasený folie, vrátil do výdejny a za pár dní mi poslaly dobropis, kde mi strhly 800kč za vyčištění a opravu desky. Samozřejmě jsem se ohradil, že nebudu doplácet za lenost jejich techniků co tu desku nezkontrolovali než jí opět dali do oběhu, ale to je samozřejmě nezajímalo. Buď zaplatíš 800,- nebo ti desku vrátíme, prachy si necháme a nazdar. Tak že jsem 300,- ušetřil a na konec jsem jim nechal 800,- a desku k tomu. Od tý doby jsem z CZC skončil.

Re: Nákup rozbaleného zboží z CZC

Napsal: 24 črc 2022 20:28
od petr22
To, ze vratis ve 14 denni lhute poskozene zbozi neni problem prodejce. CZC postupoval tak,
jak by postupoval kazdy prodejce. Do 14 dnu muzes vratit jen zbozi, ktere je plne funkcni
a neposkozene.

Co jsi mel udelat je odstoupeni od kupni smlouvy, protoze zbozi ktere prodejce vydava za
zbozi rozbalene je ve skutecnosti zbozi pouzite. Nebo reklamovat, ale ne vratit bez oznameni
ze zbozi je poskozene.

To samozrejmne plati o jakemkoliv rozbalenem zbozi - otevreny obal ano. Roztrzene pytliky
a antistaticke pytliky - ano. Ale pasta napatlana vsude a mechanicke poskozeni rozhodne NE.

V pripade zjisteni poskozeni okamzite reklamovat - hlavne v zadnem pripade vracet a delat,
ze tomu nic neni, to pak jde za tebou a ne za tim co to zpusobil.

Re: Nákup rozbaleného zboží z CZC

Napsal: 25 črc 2022 08:33
od Karrex
Já si natáčím nebo fotím otevírání rozbaleného zboží.
Zatím jsem měl spíš štěstí.
Největší asi se sluchátky, které byly místo 8000 za 4000 pro kámoše. Byly ok a fungují dál.

Re: Nákup rozbaleného zboží z CZC

Napsal: 25 črc 2022 08:59
od flowem
Presne, vetsina lidi vraci ve 14denni lhute i klidne poskozene zbozi (ne mechanicky, samozrejme), no a prodejce to potom zkontroluje bud jen vizualne a nebo vubec, protoze tam prece je zaruka... je to fakt o stesti a jak pise Karrex, nejlepsi je si to natacet na telefon.
Na druhou stranu, taky mas vzdycky moznost to vratit do 14 dnu, pokud to kupujes jako fyzicka osoba.

Re: Nákup rozbaleného zboží z CZC

Napsal: 25 črc 2022 09:16
od petr22
Ono to muze skoncit i obracene, v neprospech prodejce.

Zakaznika muze cekat prijemne prekvapeni a dostat vice, nez ocekava, pokud je uvnitr baleni jeste bud
cast, nebo cely jiny vyrobek. Treba u veci, ktere zamestnanec nikdy nevidel casto nepozna, ze jsou kuprikladu
sesroubovane do sebe dva vyrobky nebo ze prislusenstvi v krabici je ve skutecnosti jiny vyrobek, prodavany
samostatne, napr. u vybaveni do aut nebo kol kde se proda par kusu rocne.

Vratit zbozi do 14 dnu jde i u rozbaleneho - ale nesmi byt clovek trubka a vratit zbozi i s vadou, o ktere vi nebo
ji primo sam zpusobil. Je jedno, jestli je vada videt na prvni pohled nebo se na ni prijde az pri pokusu o zapnuti,
prakticky vzdy se na ni prijde - a logicky to prodejce necha zaplatit toho, kdo zbozi vratil a nic nenahlasil (coz nejde
udelat omylem). Ze je pracovnik prodejce taktez vemeno a vady si nevsiml pri vraceni zbozi do prodeje je uz irelevantni.
Vizualni kontrolu obsahu krabice, ktera neni zapecetena vyrobcem, bych udelal primo v prodejne.

"Po rozebrání jsem zjistil, že jsou uvnitř poškozené dva piny. Desku jsem zabalil do tý zaprasený folie, vrátil
do výdejny a za pár dní mi poslaly dobropis, kde mi strhly 800kč za vyčištění a opravu desky. Samozřejmě jsem
se ohradil, že nebudu doplácet za lenost jejich techniků co tu desku nezkontrolovali než jí opět dali do oběhu, ale
to je samozřejmě nezajímalo."

Toto jest ukazkovy priklad, jak se zbozi nema vracet - to, ze za to nemuze bude vzdy tvrdit i ten, co zbozi poskodil
sam. Ty jsi vratil ve 14 denni lhute zbozi s vadou, coz nesmis udelat, viz podminky prodejce a platne zakony. Prodejce
reagoval tak jak mel, nechal ti zaplatit uvedeni do puvodniho stavu coz mu nelze zazlivat.

Podminky CZC:
Odstoupit od smlouvy ve 14 dnech není možné v případě, že kupujícím není spotřebitel, tedy v případě nákupu
podnikatelem - fyzickou osobou nebo jakoukoliv právnickou osobou. Spotřebitel dále není oprávněn od smlouvy
odstoupit v případě zakoupeného software, který má rozpečetěný obal, pořízení digitálního obsahu, který je poskytován
bez hmotného nosiče, zboží upraveného dle přání zákazníka, poškozené zboží či zboží, které je z hygienických důvodů
zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit.