Stránka 1 z 2

Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 17:21
od Pic
Tento týden jsem zažil příjemné překvapení při reklamaci notebooku u servisního střediska Aceru v Brně. V pátek 2.4.2010 jsem telefonicky reklamoval závadu notebooku. Po sdělení všech informací, které technik požadoval mi sdělil, že v úterý 6.4.2010 vyzvedne reklamovaný notebook PPL přepravní služba. Mezitím byli totiž Velikonoce. PPL vyzvedla notebook přesně v uvedený den a ve středu 7.4.2010 jsem v 11,38 hod obdržel e-mail, že zásilka dorazila. V 15,10 hod téhož dne mne v dalším e-mailu informovali, že oprava je provedena a následně v 15,27 hod, že je notebook předán PPL k doručení. Notebook dorazil PPL službou ve 13,15 hod ve čtvrtek 8.4.2010, tj dnes. Tomu říkám skutečně kvalitní a expresní služba. I když mám v drtivé většině dobré zkušenosti s reklamacemi, tak takovou rychlost jsem ještě nezažil. Pouze při osobní reklamaci ve firmě v Praze, kde jsem také vše vyřídil na počkání. Bohužel firma již neexistuje. Jaké zkušenosti máte s reklamacemi. Každopádně ode mne patří servisnímu středisku Aceru v Brně 1*!

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 17:35
od guest
S reklamacemi mám dobré zkušenosti i když jsem reklamoval jenom 2x a ani to snad nebyly reklamace. Prvně jsem si koupil BT a doma celý nadšený že ho mám jsem zjistil že je prázdný obal. Trochu rozzuřený jsem běžel zpět a prodejce mi po nějakejch ksichtech vrátil peníze - koupil jsem ho v prodejně vedle.
Tam chodím dodnes.
Tam je taková parta která provozuje i kurzy na PC. Reklamoval jsem zdroj s tím, že ho potřebuji co nejdříve a nechal jsem tam celé PC. Nabídli, že prozatím mi vymontují nějaký zdroj z PC v učebně. Nakonec jsem 2 dny vydržel, dostal jsem to druhý den a navíc s přeinstalovaným systémem, protože ten se díky výpadům zdroje poškodil.
Jsou i slušný lidi, díky třeba bohu. :D
P.S. Ale my jsme malé městečko a tady se slušné chování vyplatí, každý zná každého a náš zákazník, náš pán. :D

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 17:45
od Rimmer
Jaké máte zkušenosti..?

Jak s kterým servisem a jak s kterým zbožím.

Pokud by šlo např. o lednici, reklamoval jsem ji v posledním 1,5 roce celkem 4x (a 1 měnil) no a e-shop obchodni-dum.cz šlapal jako hodinky. Už jen kvůli reklamacím tam rád nakupuji dál.

Výbornou referenci mám taky na ASUS reklamační službu, taktéž velmi rychlý a spolehlivý.

Naopak velmi negativní zkušenost mám s HTC servisem, kolega reklamoval telefon a špatně dopadl.

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 17:56
od MigMit
Zatím taktéž dobré zkušenosti, ať už se jednalo o spálenou grafiku, nefunkční iPod či základní desku. Nejlépe na mě "zapůsobila" asi reklamace iPod Touch, podobná zkušenost jako od Pic, nahlásil sem reklamaci, technici zavolali a domluvili odvoz přepravní službou, po opravě přivezli tuším do týdne domů ůplně nový kus.

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 18:25
od memphisto
S reklamacemi mám jak dobré, tak špatné zkušenosti. Třeba perfektní servis měla firma, od které jsem kupoval router. Týden do konce záruky a začal dělat problémy, tak jsem jej reklamoval a snad 2 dny a všechno vyřízeno a router už neměli na skladě, tak vrátili komplet celou částku včetně poštovného, co jsem hradil za zaslání routeru k nim.
Naopak velice špatné zkušenosti mám s reklamací notebookem Dell. Kamarádce se po asi 2 týdnech porouchal. Té jejich slavné záruky že do druhého dne si pro něj přijedou a kde cosi se prostě nedovolala. Čekala měsíc než se o to začali vůbec zajímat a to ještě posílala 3 urgence, takže Delly už moc nechce. Druhá špatná zkušenost je s tím zázrakem iPhonem 3G. Po roce odešla baterka a když jsem jej odnesl na reklamaci, tak si jej nechali a prý se ozvou. Za 3 dny volali, že prostě výměna baterie se u nás neprovádí a že se to odesílá do jejich továrny v Americe a berou si za to 100 $ i když je v záruce :evil: Takže krám za 12k a záruka nikde :evil: Dneska už se dá výměna baterky sfouknout za pár set i u nás :? Podobné zkušenosti měl i kámoš s MacBookem, takže Apple pro ego fajn, ale záruky se člověk nedovolá :?

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 19:40
od karlos
[OT]
Oni mají v Brně tu rychlost asi v krvi. Před dvěma týdny jsem v Aukru koupil pro manželku softshellovou bundu od paní z Brna. Ve čtyři odpoledne v den dražby jsem dal příkaz k převodu peněz a za 22 hodin (!!!) si manželka bundu oblékla. S Brňáky jsem si před lety, jakožto zaměstnanec pražské firmy užil své, když jsme tam několik týdnů pracovali, ale tou rychlostí si to odčinili :wink: :lol:
[/OT]

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 20:31
od gyga
Zkušenosti mám zatím jen samé špatné. Jakmile jsem něco reklamoval a po měsíci se mi to vrátilo, že je závada opravena, tak to většinou dopadlo tak že závada tam byla stále a nebo se přístroj vrátil s jinou chybou. Stalo se mi to u Monitoru, DVD-RW, Základní desky...vše z jinch sestav. Jo a taky u Ledničky. Vždy to dospělo k výmě zboží za nový kus, což trvalo při měsíčních reklamacích třeba 4 měsíce celkově.

Vlastně mám i jednu dobrou, v Olmouci v TSB.... jsem koupil FanControl a neukazovaly dva segmenty na display, ten den jsem tam ještě došel a ihned bez zkoušení mi vrátili peníze.

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 20:49
od d1amond
Záleží na typu závady. Ale i kdyby šlo o výměnu baterie, tak je to rychlost neuvěřitelná:) Mám zkušenosti, že do 14 dnů reklamaci vyřídí. Když to urguju telefonem, max. do týdne. Hlavní výhodou je umístění toho servisu. HP Pavilion jdou do Polska, Asus mi posílali do Francie. Pak se s někým domlouvejte.

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 21:06
od Pic
Zapomenul jsem uvést, že závadu jsem jim přesně uvedl a to vadný display, nebo přívodní kabel, protože na externím monitoru byl obraz bez problémů. Dle opravného listu právě obé vyměnili. Omluvili se té za problémy. Notebook byl v záruce a tak mne to stálo jen telefonní hovor s oznámením reklamace.

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 21:26
od CZechBoY
mě reklamovali paměť celkem v pohodě taky...
samozřejmě to vázlo asi na dodání tý paměti do Ostravy, ale pak to dovezli do 3dnů PPL zdarma, takže luxus si myslim...

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 08 dub 2010 22:03
od Marfy
Také mám zatím dobré zkušenosti s reklamací.Například nedávno jsem reklamoval LCD monitor BenQ,který za dva roky a jeden měsíc začal špatně nabíhat a chvíli trvalo,než se obraz objevil na celé ploše.Bohužel neměl jsem k tomu fakturu,paragon ani žádný doklad,že jsem to koupil v té prodejně,kde jsem to šel reklamovat.Navíc jsem měl za to,že záruka je dva roky,takže už jsem spíše přemýšlel o dalším monitoru.Jaké bylo moje překvapení,když si monitor našli podle výrobního čísla,zjistili kdy byl zakoupen,že má záruku dokonce tři roky a v pohodě mi jej vyreklamovali.Za týden mi přišel jiný kus téhož monitoru.
Možná to je však i tím,že tam nechám hoodně peněz ročně a jsem spíše VIP zákazník. :smile:

Re: Jaké zkušenosti máte se servisem při reklamaci?

Napsal: 09 dub 2010 12:09
od davidekk
No já mám zatím to štěstí, že se mi v záruční době věci nekazí, zkazí se až po ní. třeba teď potřebuju sehnat nějaký servis notebooků acer, neznáte někdo? našel jsem tento servis acer, nemáte s tím někdo zkušenosti?