Nemilá zkušenost s reklamací MSI notebooku
Napsal: 15 led 2012 15:24
Tak kamarádka má čerstvou nemilou zkušenost s firmou ledovka.cz. Koupila u nich před cca rokem a půl notebook a jsou to cca 2 měsíce, co jí popraskaly panty na booku MSI a tak se rozhodla, že jej pošle na reklamaci. Kontaktovala firmu a ta ji sdělila údaje, kam to poslat. Zabalila book a poslala na zadanou adresu.
Po měsíci jí přišel zpátky s vyjádřením, že nelze uplatnit záruční opravu, že se jedná o mechanické poškození. To by ještě zkousla, protože s tím byla smířená, ale co byla největší nehoráznost, tak ten notebook přišel údajně z oficiálního servisu MSI v Polsku totálně vykuchaný. Chyběl disk, ramky, WIFI karta, apod. Dovnitř nacpali úplně jiné komponenty aby to nebylo poznat už podle váhy
Tak a teď se řeší, kde vznikl problém... I takové kur** existují!

Samozřejmě webovky této firmy již nefungují a místo nich je realitka
Po měsíci jí přišel zpátky s vyjádřením, že nelze uplatnit záruční opravu, že se jedná o mechanické poškození. To by ještě zkousla, protože s tím byla smířená, ale co byla největší nehoráznost, tak ten notebook přišel údajně z oficiálního servisu MSI v Polsku totálně vykuchaný. Chyběl disk, ramky, WIFI karta, apod. Dovnitř nacpali úplně jiné komponenty aby to nebylo poznat už podle váhy



Samozřejmě webovky této firmy již nefungují a místo nich je realitka
