Stránka 1 z 1

Nemilá zkušenost s reklamací MSI notebooku

Napsal: 15 led 2012 15:24
od memphisto
Tak kamarádka má čerstvou nemilou zkušenost s firmou ledovka.cz. Koupila u nich před cca rokem a půl notebook a jsou to cca 2 měsíce, co jí popraskaly panty na booku MSI a tak se rozhodla, že jej pošle na reklamaci. Kontaktovala firmu a ta ji sdělila údaje, kam to poslat. Zabalila book a poslala na zadanou adresu.
Po měsíci jí přišel zpátky s vyjádřením, že nelze uplatnit záruční opravu, že se jedná o mechanické poškození. To by ještě zkousla, protože s tím byla smířená, ale co byla největší nehoráznost, tak ten notebook přišel údajně z oficiálního servisu MSI v Polsku totálně vykuchaný. Chyběl disk, ramky, WIFI karta, apod. Dovnitř nacpali úplně jiné komponenty aby to nebylo poznat už podle váhy :evil: Tak a teď se řeší, kde vznikl problém... I takové kur** existují! :x :evil:

Samozřejmě webovky této firmy již nefungují a místo nich je realitka :twisted:

Re: Nemilá zkušenost s reklamací MSI notebooku

Napsal: 15 led 2012 15:32
od d1amond
MSI nikdy a nikomu nedoporučuju. Servis v Polsku je celkem běžná praxe i například pro HP Comapq, Asus svého času posílal laptopy někam do Francie, atd...
Acer je v Brmě, kdyby to chtěl někdo vědět a všichni tam mluví česky, nanejvýš slovensky:)

Jinak k příspěvku, ať si nechá udělat kontrolu od znalce a pošle stížnost na ČOI. Praklé panty je mechanická závada (jak jinak), ale čím je způsobená?! Pádem? Těžko.
Další postup bych řešil jen přes zmíněnou firmu, je jejich povinností reklamaci vyřídit.

Re: Nemilá zkušenost s reklamací MSI notebooku

Napsal: 15 led 2012 15:58
od memphisto
Firma nereaguje, telefony hluché a webovky viz. výše. Já osobně si myslím, že tohle servis MSI neudělal, že to prostě vykuchali v té prodejně...

Re: Nemilá zkušenost s reklamací MSI notebooku

Napsal: 15 led 2012 16:01
od kasper
jestli máš facebook nebo tvoje kamarádka tak napiš sem http://www.facebook.com/msiczech
jinak by měl jinak co je napsano v protokolu mělo by tam jméno technika co na tom dělal

jinak u aceru je to kapku lepší ale tam se děla taky servis asi pro 8 zemi a MSI Polsko děla servis pro Polsko Slovensko ČR

jinak pokud má produkt servisní středisko tak posílám vždy tam

Re: Nemilá zkušenost s reklamací MSI notebooku

Napsal: 15 led 2012 16:04
od memphisto
Já jsem ten protokol neviděl. Ta kamarádka jela na oslavu, vyzvedla si tu krabici doma a tam to otevřela a zjistila to. Řeší to teď nějaký její kamarád přes PC. Tímto jsem spíše chtěl upozornit na to, co se děje...

Posílala jej na adresu prodejny a ta ho přeposlala do toho servisu a prý pak zpátky to šlo taky přes prodejnu. Proto mám podezření, že to vybrali na prodejně!

Re: Nemilá zkušenost s reklamací MSI notebooku

Napsal: 15 led 2012 16:15
od kasper
přiště nebo když to pošleš na reklamaci tak to posilej přes toto
http://cz.msi.com/service/rma/