Stránka 1 z 1

GTX570 - bottleneck?

Napsal: 01 úno 2012 19:50
od Poky
Zdravím,
měl bych dotaz ohledně kombinací grafických karet a procesorů v herních sestavách.
Je jasné, že většina herního výkonu bude omezená především díky GPU, ne CPU. Mne by zajímalo, kdy začíná CPU omezovat ten herní výkon.

V podstatě mám na mysli, že složit si PC s GTX560ti a i5-2400 vyjde cenově velice podobně, jako složit si 960T a gtx570.

Dotaz tedy je, ze které z těchto kombinací se dá vytlačit více FPS? Je to grafická karta levnější o 2000 s mnohem solidnějším CPU, nebo CPU levnější o 2000 s o řadu lepší GPU?

Re: GTX570 - bottleneck?

Napsal: 01 úno 2012 19:55
od Martab
Myslím, že záleží na hře, co víc využívá, možná kdyby se ta 960T odemkla na 6ti jádro tak by tu GTX570 uživili, ale nevim, no.

Re: GTX570 - bottleneck?

Napsal: 01 úno 2012 20:01
od Poky
Že by dnešní hry dokázaly využít šest jader? To se mi nechce věřit.

Re: GTX570 - bottleneck?

Napsal: 01 úno 2012 20:06
od Martab
Pár jich dokáže využít (moc jich zatím není), ale myslím, že to funguje tak že systém a programy se "přesměrují" na zbylé dvě jádra a hra má ty čtyry jen pro sebe (nebo tak nějak to popisoval známí co má Phenom X6, ale zas jak moc se mu dá věřit :D )

Re: GTX570 - bottleneck?

Napsal: 01 úno 2012 20:10
od Poky
No já si upřímně řečeno nemyslím, že by se hry dokázaly soustředit na ty čtyři taky. Ještě nedávno byl úspěch, pokud vytížily dvě. Nicméně já se o hry poslední dobou nezajímal, tak nevím. Obecně mně spíš zajímá ta architektura toho AMD a jestli bude ve hrách té gtx570 stačit no. Najít nějaké podrobnější benchmarky těchto kombinací není zrovna jednoduché, tak se radši ptám tady někoho, kdo s tím má zkušenosti..