Bootování

...

Moderátor: Mods_senior

fussik_6
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: leden 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Bootování

Příspěvekod fussik_6 » 09 led 2007 22:41

Vypálil jsem si CD verzi programu dban 1.0.7. NAstavil jsem bootování z CD mechaniky a program se mi rozjel, ale skončil tím, že se chce nakopírovat na disketu, jenže nemám disketovou mechaniku a sekne se celý PC. A pokaždé, když chci nabootovat cokoli jiného, kromě windowsu, se mi rozjede právě tento program, i když se na CD nenachází. Avšak při bootovábí z HD se normálně rozjede nainstalovaný windows(home edition). TAk bych potřeboval poradit, jak se tohoto programu či chování mechaniky zbavit abych si mohl nainstalovat linux. Díky moc za pomoc!

Reklama
jenik
Level 1
Level 1
Příspěvky: 56
Registrován: listopad 06
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod jenik » 10 led 2007 00:15

znamimu taky nejde bootovat, hlavne se vubec do ty nabidky vubec nedostane, nic nezabira F8, del, proste nic co stim?
Core™ 2 Quad Q9300, XFX nForce 780i Sli, 2x OCZ DDR2 PC8500 2048MB nVIDIA SLI Ready, XFX GeForce 8800GT - SLI, Western Digital Raptor 74GB, 2x Maxtor DiamondMax 250GB, Western Digital Caviar SE16 500GB, Samsung Sync Master 970P, OCZ EvoStream 720W

Uživatelský avatar
karlos
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6445
Registrován: květen 05
Bydliště: Domažlice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod karlos » 10 led 2007 07:12

Opravdu ten program tak nutně potřebuješ? Vždy když mi něco nechodí na "první škrtnutí" korektně, tak následuje F8, delete, do koše... Vždyť je to jenom stupidní snůška jedniček a nul a život je krásný i bez nich. Tragédie je být sám a né bez programu k ničemu :wink:
Co nejde silou, jde ještě větší silou... :-)

fussik_6
nováček
Příspěvky: 5
Registrován: leden 07
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod fussik_6 » 10 led 2007 12:29