Dohledání pomocí MAC

...

Moderátor: Mods_senior

AlechandroXx
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: březen 22
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Dohledání pomocí MAC

Příspěvekod AlechandroXx » 09 bře 2022 21:58

Dobrý den,
Chtěl bych se zeptat, pracuji jako technik pro zpřístupnění internetu u zákazníků. Jednou jsem jako důvěřivy člověk propůjčil modem jednomu zákazníkovi na pár dní s vědomím, že po obdržení nového mě kontaktuje a vrátí. Jenže se neozval a já jsem si nejspíše uložil špatné číslo a tedka nevím jak ho kontaktovat. Od toho modemu znám ale MAC adresu a tak se chci zeptat, lze pomocí téhle adresy dohledat přibližnou lokaci toho modemu? Jestli je to hloupost tak se omlouvám za dotaz, jenom jsem něco četl na internetu, že nějaké takové stránky existují ale moc jsem v nich nepochodil. Děkuji

Reklama
Uživatelský avatar
ITCrowd
Tvůrce článků
Guru Level 13.5
Guru Level 13.5
Příspěvky: 23605
Registrován: březen 10
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: Dohledání pomocí MAC

Příspěvekod ITCrowd » 09 bře 2022 22:04

Vítej na PC-HELP!
Pokud pomineme fakt, že MAC adresa jde nejspíše změnit, pak pokud jsi technik, bude nejlépe, když nahlédneš do tabulek routeru, která IP adresa je přiřazeny té MAC.
Taky ten modem už může být odpojen, jen ho prostě nevrátil. A klidně ho taky mohl prodat, poté, co si pořídil jiný.
Zkusili jste to vypnout a zapnout? Problémy řeším pouze v tématech. Do SZ mi proto píšete zbytečně.
Základní diagnostika WiFi Jak na diagnostiku sítě Router jako switch Proč je nesmysl chtít router s velkým dosahem Vybíráme router

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53621
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Online

Re: Dohledání pomocí MAC

Příspěvekod petr22 » 09 bře 2022 23:26

Modem ma zakaznik, u ktereho je ve smlouve, jejiz kopii musi firma tazatele mit, uvedena kompletni adresa bydliste a urcite i email a telefon.

Pokud ve firme neni zvykem poskytovat zakaznikum pripojeni bez smlouvy tak musi byt dispozici jak plna adresa bydliste, tak dalsi udaje,