Stránka 1 z 1

Nastavení Mobilní net O2 a modem Axess.tel

Napsal: 24 říj 2009 15:17
od Jan Pašek
Už po několikáté se snažím zprovoznit modem Axess.tell od providera O2. Jejich placené linky technické podpory mám už plné zuby. Prosím pomozte mi ověřit správnost přihlašovacích údajů:
Conect name: O2-CZ
Phone: #777
User name: (telefonní číslo přidělené po aktivaci připojení)@cz.o2.com
Pasword: (výraz z lístečku co byl u modemu dodržovat velká a malá písmena lépe napsat v poznámkovém bloku a pak překopírovat)
Je to takhle správně?

Pokouším se najít kde dělám chybu bo modem se mi již 2* vrátil z reklamace jako bez závad neoprávněná reklamace.

Re: Nastavení Mobilní net O2 a modem Axess.tel  Vyřešeno

Napsal: 21 úno 2010 09:01
od Jan Pašek
Mno tady po čase jen doplnění o příspěvek víše je to dobře.
O2 mobilní internet nechci ani vidět!
Závada byla způsobena tím že O2 zavedl na jeden port dvě telefonní čísla a to číslo tel. mobilu uživatele + tel. číslo modemu a katastrofa byla na světě.
Vyřešení závady trvalo asi jeden měsíc a na telefonních hovorech na různé linky podpory stálo cca 500,- Kč