včera večer se mi stala nepříjemnost. Aktualizovaly se mi Windows 7 Home, při následném restartování a kofiguraci aktualizací však zamrzl počítač a musel jsem ho natvrdo restartovat. Od té doby mi při spuštění počítače vyskakuje hláška "Nepodařilo se připojit ke službě Klient zásad skupiny..." viz příloha.
Mně to nijak neomezuje, jsem správce, ale moje partnerka se nemůže přihlásit ke svému účtu v počítači a dožaduje se přístupu na můj

Rozbité aktualizace jsem přeinstaloval - nepomohlo.
Smazal a znovu úspěšně nainstalova - nepomohlo.
Zkusil jsem Microsoft Fixit - nepomohlo.
Nějaká rada, co s tím? Je možné tu službu nějak ručně editovat, aby fungovala?
Chtěl jsem napsat Microsoftu na podporu, ale po zadání čísla systému mi řekli, že se musím obrátit na výrobce počítače, neboť mám OEM verzi systému. No jo, jenže já si koupil počítač na díly i se systémem a pak si ho úplně jinde jen nechal sestavit...
Teď jdu ještě zkusit bod obnovení...
UPDATE: Tak tady jsem narazil na další problém, zkoušel jsem to 3x, ale obnovení vždy skončí chybou. Zkusil jsem už všechny dostupné body obvnovy. Viz obrázek níže.