Velmi pomalé bootování Windows
-
- Level 2.5
- Pohlaví:
- Stav:
- Kontakt:
Velmi pomalé bootování Windows
Dobrý den, u Windows(XP Pro+SP2) se mi často stává že při bootování (obrazovka Windows s tím animovaným posuvníkem), trvá něco kolem minuty a půl. Jindy mi to normálně do 10sekund naběhne, takže netuším co mi to způsobuje. Snad možná nějaká chybka v načítání z harddisku(Seagate 250GB, SataII, 8MB)? Už mi někdo radil že to může být tím že mám nainstalovaný nějaký nVidia řadič IDE. Bohužel nejsem odborník, takže se musím zeptat. To jej mohu jen tak "beztrestně" odinstalovat PřidatOdebratProgramy/NVidia drivers/ Nvidia IDE driver a neinstalovat žádný jiný? A jak se bude PC chovat po tomto případném odinstalování(abych nebyl překvapený něčím co naprosto neznám). Děkuji za pomoc.
-
- Level 2.5
- Pohlaví:
- Stav:
- Kontakt:
karlos píše:Nebude TO tvůj případ?
nene není to můj případ, protože mám chipset nForce 4 a navíc se mi pc nijak nezasekává,neresetuje ani nevypisuje bůhvíjaké smrtící hlášky

- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Pohlaví:
- Stav:
Tady je sbírka ovladačů, který je nejvhodnější pro tu, kterou základní desku, ale neporadím: http://www.pegasoft.cz/index.php?rubrika=71
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
Nic není dokonalé, ani člověk!
- Pic
- Moderátor
-
Guru Level 13
- Pohlaví:
- Stav:
Tady je debata k driverům, jestli z toho budeš moudrý nevím: http://forum.pctuning.cz/viewtopic.php?t=17361
Přečti si pravidla tohoto fóra! Přečetl jsi si nejprve manuál? Piš tak, abychom Ti rozuměli! Na SZ neodpovídám na požadavky řešení Vašich problémů s PC!
A co složka Prefetch ve Windows. Do ní se ukládájí data programů, aby při dalším spuštění naběhly rychleji. V Prefetchi je právě i spouštění Windows---nepromazával si tuto složku?