Zdravim,
dneska jsem chtěl přeinstalovat win 8.1, normálně se mi spustil instalator, systémový SSD jsem zformátoval a pak naskočila chyba viz obrázek, že system se na tento oddíl nemůže nainstalovat. Mám celkem 5 HDD, tak jsem to zkusil na další a u všech to házelo stejnou chybu.
Na googlu jsem našel, že by mělo pomoct odpojít všechny ostatní disky a nechat jen ten, kam se má nainstalovat systém. Udělal jsem to a ted to háže tuhle chybu:
Zkoušel jsem win8, win 8.1 a origo win7, u všech stejná chyba.
Nevim jestli to má nějákej význam, ale dneska ještě před instalací zapojil do PCI sata řadič, protože jsem měl všechny porty plný a neměl jsem kam dát mechaniku. Když jsem se chtěl dostat do bootovacího menu, tak mi nešla klavesnice, nedostal jsem se tam, tak jsem řadič vypojil a mechaniku zapojil místo HDD a najednou klavesnice šla.....zkoušel jsem zapojit mechaniku jak přes řadič, tak normálně na desku, nic nepomohlo...
Jinak se mi z ničeho nic objevil oddíl na 128MB, kterej tam nikdy nebyl a kterej nejde smazat. Nemám tušení, kde se tam vzal, ani jindy při reinstalu tam nebyl
Problém s instalací systému na SSD
-
- nováček
- Pohlaví:
- Stav:
-
- Pohlaví:
Re: Problém s instalací systému na SSD
Odpojit všechny ostatní disky je správně.
Pokud jsi stiskl klávesu, pak na CD(DVD) není nic spustitelného. Pokud máš problém s klávesnicí a ten stisk neprošel, pak je CD(DVD) v pořádku, ale BIOS se snaží bootovat z nového disku, na kterém není systém.
Kromě toho jsi při svých pokus vytvořil na SSD GPT oddíl.
Mno. Vyměň klávesnici na klávesnici pro PS/2. Ta by reagovat měla. V live linuxu, nebo na jiném PC odstraň ten GPT oddíl. Při instalaci si nový pak vytvoříš sám. Možná půjde odstranit a vytvořit nový oddíl i v instalačním programu, pak zvol instalaci ručně.
Uprav si název tématu. V pravidlech se dočteš, že Problém s ... není dobře zvolený název.