Stránka 1 z 1

Po aktualizaci nefunguje Start a další systémové aplikace

Napsal: 26 led 2019 11:47
od Petrfoo
Zdravím, zase řeším problém s "notebookem" - Prestigio 133s. Když už se zdálo že vše konečně funguje a je aktualizované tak přestal po aktualizaci fungovat Start. Po kliknutí na dlaždici se nic neděje, nelze spustit ani přes klávesu na klávesnici. Vyhledávání sice funguje, ale když dám vyhledat například Tento Počítač nebo Ovládací Panely tak taktéž nejde spustit.

Bohužel nedokážu přesně určit po které aktualizaci se to stalo.

Dodatečně přidáno po 37 minutách 57 vteřinách:
Ještě jsem tak nějak vyzjistil že systémové aplikace nefungují jen pokud se je pokouším spustit přes vyhledávání. Když je najdu ručně přes explorer tak jedou vpohodě.

Re: Po aktualizaci nefunguje Start a další systémové aplikace

Napsal: 26 led 2019 19:51
od autoprd
Já tento problém měl zhruba před měsícem a pomohlo mi spustit PowerShell jako administrátor a provést tento příkaz

Kód: Vybrat vše

Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}

Re: Po aktualizaci nefunguje Start a další systémové aplikace

Napsal: 27 led 2019 11:17
od Petrfoo
Vyzkoušel jsem, vpořádku to proběhlo ale nepomohlo.