Microsoft Store

Operační systémy Windows z dílny Microsoft a vše kolem nich

Moderátoři: Pic, Mods_senior

mrpersi23
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: březen 19
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Microsoft Store

Příspěvekod mrpersi23 » 25 bře 2019 18:44

Zdravím, snad by mi byl někdo schopný pomoci s Microsoft Store.
Mám zakoupenou hru formou CD-keye, ten jsem aktivoval v Microsoft Store a poté se mi tam ukázalo instalovat.
Problém je ale v tom, že i když už to napíše "spouští se stahování.. .. .." tak se ani po delší době nic nestane kromě toho, že program přestane reagovat. Když ho restartuju tak je vše na začátku. Většinou však ani neukáže to stahování a prostě se nic nestane, anebo naopak hodí chybu Kód: 0x8007045B nebo Kód: 0x80004003, hledal jsem na to všechny možný opravy, všechno jsem zkusil. Narazil jsem na to, že mám poslední update windows 12.3., a teď když ho chci aktualizovat, také zmrzne a přestane reagovat.
Nevěděl by někdo prosím řešení?
A lze nějak reinstalovat windows aniž by to smazalo všechny nainstalovaný aplikace?

Díky za pomoc

Reklama
Uživatelský avatar
kecalek
Level 3
Level 3
Příspěvky: 603
Registrován: říjen 17
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: Microsoft Store

Příspěvekod kecalek » 25 bře 2019 20:58



  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Microsoft Office - One Note
    od Søren » 12 dub 2024 21:40 » v Windows 11, 10, 8...
    5
    972
    od Søren Zobrazit poslední příspěvek
    15 dub 2024 17:06

Zpět na “Windows 11, 10, 8...”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů