Zdravím, snad by mi byl někdo schopný pomoci s Microsoft Store.
Mám zakoupenou hru formou CD-keye, ten jsem aktivoval v Microsoft Store a poté se mi tam ukázalo instalovat.
Problém je ale v tom, že i když už to napíše "spouští se stahování.. .. .." tak se ani po delší době nic nestane kromě toho, že program přestane reagovat. Když ho restartuju tak je vše na začátku. Většinou však ani neukáže to stahování a prostě se nic nestane, anebo naopak hodí chybu Kód: 0x8007045B nebo Kód: 0x80004003, hledal jsem na to všechny možný opravy, všechno jsem zkusil. Narazil jsem na to, že mám poslední update windows 12.3., a teď když ho chci aktualizovat, také zmrzne a přestane reagovat.
Nevěděl by někdo prosím řešení?
A lze nějak reinstalovat windows aniž by to smazalo všechny nainstalovaný aplikace?
Díky za pomoc
Microsoft Store
Re: Microsoft Store
https://www.youtube.com/watch?v=lyU7SkpBbmo
https://wikifixes.com/errors/b/0x/0x80004003/
https://wikifixes.com/errors/0x/0x8007045b/
Bez záruky - skús deaktivovať firewall a skús sťahovať.
https://wikifixes.com/errors/b/0x/0x80004003/
https://wikifixes.com/errors/0x/0x8007045b/
Bez záruky - skús deaktivovať firewall a skús sťahovať.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 5
- 972
-
od Søren
Zobrazit poslední příspěvek
15 dub 2024 17:06
Zpět na “Windows 11, 10, 8...”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů