Stránka 1 z 2
Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 03 bře 2010 10:03
od john.cz
Dobrý den,
můžete mi někdo pomoct mám na stanici instalovány Visty s SP2, po startu většinou ráno nejdou spustit aplikace např. WORD, totalcommander atd. Aplikace je v Taskmanageru, ale neotevře se. Restart nepomůže. Pouze na tvrdo zmáčnout reset a vše jede. Druhý den je problém zase tu. Kontroloval jsem apkilace po stustění a žádnou breberku jsem nenašel. Antivir mi také nic nehlásí.
Děkuji za radu.
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 03 bře 2010 11:17
od Luboš
... píšeš že restart nepomůže, ale reset ano. Reset je přeci nový restart. Jak to myslíš?
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 03 bře 2010 11:52
od john.cz
Nepomůže klasický "teplý" restart - pomocí START-VYPNOUT-RESTARTOVAT.
Zjistil jsem když resetnu PC natvrdo pomoci tlačítka na bedně tak se PC probere a pak jede OK.
Druhej den zase to zlobí nebo někdy ob den.
Zkoušel jsem projet PC různými utilitkami např. hijack CF - ale problém se stále nevyřešil.
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 03 bře 2010 16:53
od alenka_v_říši_divů
Zdravím... stáhni si
http://www.slunecnice.cz/sw/filemon/ , spusť, potom ještě spusť nějakej problémovej program.. chvíli počkej, pak si udělej log a hledej výrazy "error" a "not found" a napiš, jestli ti to něco našlo u některých těch programů.
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 03 bře 2010 17:18
od john.cz
Nic mě to u konkrétních programů nenašlo (žádný error ani not found), nejdou pustit aplikace word, outlook, totalcommander, mozila. Např. excel, internet explorer jedou.
Hodně událostí mi to vypsalo, samé open, close, success atd.
Když pustím problémovou aplikaci tak v logu je zaznamenaná a pak už se záznam nikdy neobjeví.
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 03 bře 2010 18:59
od alenka_v_říši_divů
Zaráží mě, že to neblbne pravidelně...
Zkus si udělat scan.
Stáhni si
Malwarebytes' Anti-MalwareNainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Update Malwarebytes' Anti-Malware (Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware) a Launch Malwarebytes' Anti-Malware (Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware), pokud jo tak klikni na tlačítko Finish
- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost Perform Quick Scan (Provést rychlý sken) a klikni na tlačítko Scan (Skenovat)
- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na OK a pak na tlačítko Show Results
- pak zvol možnost Save Logfile a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko Exit, objeví se ti hláška tak zvol Ano
(zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.
// pokud nic nenajde, tak log ani nevkládej... máš více účtů na PC? .. Třeba Guest?
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 03 bře 2010 20:19
od john.cz
Problémy se vyskytují po zapnuti PC druhý den. Jiný účet mám a tam se to projevuje také. Původně jsem to sváděl na profil, ale když to blbe i v jiném tak jsem tuto volbu vypustil.
Tvou radu vyzkouším a log pošlu.
Zkoušel jsem i obnovu systému, ale zase se závady projevily.
Když aplikuji reset přes RESETOVACÍ tlačítko tak problém většinou vymizí do dalšího startu.
Guesta mam zakazaneho.
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 04 bře 2010 09:21
od john.cz
Tak program co jsi mi poradil - jsem naisntaloval a nic nenašel. Vše je vpořádku.
Spíš to vypadá jako by si při startu něco natáhl někam a pak škodil, ale nic nemůžu najít.
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 04 bře 2010 12:31
od alenka_v_říši_divů
A nepamatuješ, kdy se tak mohlo stát? Furt ještě zbývá BO, pokud by šlo o nějakou sys. poruchu.
Zkus si stáhnout
IceSword , rozbal a spusť.
Zapni problémovej program. v IceSwordu klikni na pložku -Process- a kousek nad ní -log-, někam ho ulož.
Pak klikni na -Startup- a zase log. Pak klikni pro jistotu i na -SSDT- a pokud nepujde udělat log, tak opiš červený položky, nebo udělej screen.
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 04 bře 2010 12:40
od john.cz
BO - jsem dělal bezúspěšně - sekání aplikací se zase projevilo po druhém startu PC.
ICE sword mi hlásí chybu Inicialize failed [1]! škoda (mam Visty 32 bit bussines)
Stalo se to tak cca 14 dni zpět.
Na jiném účtě stený problém.
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 04 bře 2010 13:02
od Damned
Vypni rezidentní štít antiviru (pokud máš tak i antispyware).
Stáhni si ComboFix (by sUBs)
nebo ComboFix (subs)
a ulož si ho na plochu.
Ukonči všechna aktivní okna a spusť ho.
- Po spuštění se zobrazí podmínky užití, potvrď je stiskem tlačítka Ano
- Dále postupuj dle pokynů, během aplikování ComboFixu neklikej do zobrazujícího se okna
- Po dokončení skenování by měl program vytvořit log - C:\ComboFix.txt - zkopíruj sem prosím celý jeho obsah
Re: Problém se spouštěním aplikací
Napsal: 04 bře 2010 13:57
od john.cz
CF jsem dělal a nemělo to výsledky.
Teď jsem zjistil proč mám tyto potíže.
Když ukončím process spoolersv.exe (0procent vytížení cpu) tak vše naskočí.
Po dalším restartu zase to samé a nic nefunguje. Spoolersv.exe mám jeden v PC.
Máš radu nebo mám hledat na netu?