Stránka 1 z 1

BlueScreen  Vyřešeno

Napsal: 10 dub 2010 22:23
od Nikaa
Prosim o pomoc!!!


Dnes mi to vyhodilo nestihla som to cele opisat :crazy:
Neviete niekto nahodou cim to moze byt sposobene vopred dik.....



BCP3: A070B944
BCP4: 00000000

OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1



C:\Windows\Minidump\Mini041010-01.dmp
C:\Users\Veronika\AppData\Local\Temp\WER-79375-0.sysdata.xml
C:\Users\Veronika\AppData\Local\Temp\WERD07A.tmp.version.txt


Este raz dik;)

Re: BlueScreen

Napsal: 10 dub 2010 22:33
od MiliNess
Pošlete mi všechny soubory ze složky Windows\Minidump na m.ness@tiscali.cz

Re: BlueScreen

Napsal: 13 dub 2010 16:21
od mike007
Žádné posílání na mail. Buďto to řešte tady nebo téma označím za vyřešené a bude.

Re: BlueScreen

Napsal: 13 dub 2010 16:51
od iDkcz
Asi tak. Hod ten dmp soubor sem. Klidně někam upni. :smile:

Re: BlueScreen

Napsal: 13 dub 2010 23:15
od MiliNess
mike007 píše:Žádné posílání na mail. Buďto to řešte tady nebo téma označím za vyřešené a bude.

Je to proti pravidlům fóra?

Re: BlueScreen

Napsal: 14 dub 2010 00:22
od alenka_v_říši_divů
Proti psaným asi ne... ale rozhodně to není vhodné... na tomto nestojí princip fóra.

Není to emailová poradna. Fórum slouží pro informovanost veřejnosti (je veřejné) a né pro studijní účely dychtivých analyzátorů minidump výpisů (nic ve zlém, ale tento způsob se mi nezamlouvá, taky bych třeba rád nakoukl do crash logu a nejen já /pro objektivitu/.... představ si, že někdo sem vloží třeba výpis z ComboFixu a nějaký "rádce" mu napíše "hoď mi to na mejla" .... na základě subjektivního rozboru mu poradí nějaký nesmysl, a uživatel příjde o data).

Byla by to rozhodně negativní "reklama"

Jak se dozví lidi se stejným problémem, co bylo obsahem minidump, když uživatel s totožnou chybou ti ho pošle na email a né sem? Prostě je to nesmysl a pokud toto pravidlo není zapsáno... tak by mělo vzniknout co nejdříve... nebo máme všichni řešit problémy tajně přes email?

Re: BlueScreen

Napsal: 14 dub 2010 02:27
od MiliNess
Proti psaným asi ne

Pak je reakce typu "Žádné posílání na mail. Buďto to řešte tady nebo téma označím za vyřešené a bude" vcelku prudká.
Čekal bych spíše něco jako: "Hele Mili, takhle ne, tohle tu neděláme". A já bych řekl: Hele soráč, já to fakt nevěděl, už se to nestane.
Jak se dozví lidi se stejným problémem, co bylo obsahem minidump, když uživatel s totožnou chybou ti ho pošle na email a né sem

Nemyslím si, že je mnoho uživatelů, kterým bude obsah výpisu paměti k užitku, ale dejme tomu.
pro studijní účely dychtivých analyzátorů minidump výpisů

To mě trochu urazilo. Dělám to především pro lidi, kteří mají nějaký problém a potřebují pomoci. Vlastně jsem to začal dělat až po přečtení několika desítek rad na různých fórech, kde "odborníci" uživatelům, kterým padal systém radili stylem "Musíš přeinstalovat Windows", "naformátovat disk" atd.
na základě subjektivního rozboru mu poradí nějaký nesmysl, a uživatel příjde o data

Už jsem byl svědkem likvidace dat na základě kolektivního rozhodnutí :smile:
Byla by to rozhodně negativní "reklama"

Negativní reklama pro toto fórum by bylo uzamčení diskuze, aniž by se vyřešil problém tazatele.
nebo máme všichni řešit problémy tajně přes email?

e-mail mi slouží pouze k tomu, abych se co nejdříve dostal k výpisu paměti. Potom tazateli vysvětlím, v čem spočívá problém, takže případný další zájemce není o nic ošizen.

Takže se tedy přizpůsobuji a tímto to pokládám za uzavřené.

Re: BlueScreen

Napsal: 14 dub 2010 04:54
od mike007
Podepisuji se pod to, co napsal alenka. Lépe bych to nenapsal.

MiliNess píše:Negativní reklama pro toto fórum by bylo uzamčení diskuze, aniž by se vyřešil problém tazatele.

A jak prosím tě zjistíme, že je problém vyřešen, když si píšete maily?

Takže Mili, takhle ne, tohle tu neděláme! :evil:

Tazateli radím dobře - nikdy neřešte takové problémy přes mail. Nikdy nevíte s kým ve finále máte čest a oprava nemusí dopadnout zrovna nejlíp ...

Re: BlueScreen

Napsal: 14 dub 2010 11:39
od MiliNess
Zřejmě jsi nečetl, co jsem zde napsal
e-mail mi slouží pouze k tomu, abych se co nejdříve dostal k výpisu paměti. Potom tazateli vysvětlím, v čem spočívá problém, takže případný další zájemce není o nic ošizen

viewtopic.php?f=46&t=46465
viewtopic.php?f=46&t=49115
viewtopic.php?f=46&t=48167
To, že jsem v některých případech požádal tazatele, aby mi dumpy zaslal a tím komunikace zde na fóru skoncila neznamená nic jiného,
než že se na to dotyčný vykašlal. (Tedy neprobíhala ani žádná další e-mailová komunikace)

Takže Mili, takhle ne, tohle tu neděláme!

V pořádku, už to neudělám :rolleyes:

// Super. Díky.
// mike007

Napsal: 14 dub 2010 13:51
od Nikaa
Dik za pomoc

Re: BlueScreen

Napsal: 14 dub 2010 14:22
od alenka_v_říši_divů
Log vlož sem viewforum.php?f=70 do sekce HijackThis