Stránka 1 z 1
BSOD na W7 Professional Vyřešeno
Napsal: 28 zář 2010 21:39
od Vlnkaj
Dobrý Den / Ahoj,
Včera sem nainstaloval OEM verzi W7 na svůj nový notebook HP ProBook 4720s Stáhl sem všechny ovladače z HP.com.
Dneska mi už dvakrát vyskočila BSOD, zkoušel sem hledat něco na googlu a podařilo se mi hlášení o chybě otevřít a zjistil sem že by měla být chyba v ntoskrnl.exe ale vůbec tomu nerozumim takže spíš předpokládám že sem udělal někde chybu.
Přikládám zde dva výpadky, aby odborníci mohli případně analyzovat a zjistit včem je chyba :
http://leteckaposta.cz/512678657http://leteckaposta.cz/727803658Předem děkuji všem kdo se jen pokusí mi pomoc smým problémem.
Děkuji Jakub.
Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 28 zář 2010 23:10
od MiliNess
Jedná se o neošetřenou vyjímku jádra. Z těch výpisů paměti nic rozumného nedostanete.
V první řadě stáhněte GoldMemory
http://www.slunecnice.cz/sw/goldmemory/vypalte ISO na CD, nabootujte z něho a spusťte několikahodinový test paměti.
Dále si stáhněte CrystalDiskInfo
http://www.sosej.cz/Crystaldiskinfo.html hoďte se z něho screen.
Pokud to bude v pořádku, napíšu vám, jak nastavit Driver Verifier (nástroj ve Windows) a proklepneme ovladače.
Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 29 zář 2010 07:13
od Vlnkaj
Test pameti pustim pozdejo kdyz rikate ze to je nekolika hodinova akce.
Zatim prikladam screen z CrytalDisk :
http://o47.img-up.net/?up=Beznzvuo6ovb.jpg
Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 29 zář 2010 08:27
od MiliNess
Disk je v pořádku, počkám na ten test pamětí.
Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 29 zář 2010 08:57
od Vlnkaj
Asi dělám něco špatně ale jaký ISO soubor mam na CD vypálit?stáhl sem zip z vašeho odkazu a dál si nevím rady:-( Mohl by jste mi prosím popsat nějak krok po kroku postup? Děkuji
Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 29 zář 2010 09:32
od MiliNess
Rozbalit ZIP a soubor CDROM.ISO (obraz disku) vypálit např. pomocí Nero, Alcohol a pod. na CD
Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 29 zář 2010 09:39
od MiliNess
Poklud se v testu vyskytnou chyby, udělejte foto monitoru (free verze neumí logovat)
Pokud bude test OK, udělejte toto:
spusťte Verifier - Start->Spustit-> napište verifier
->Vytvořit uživatelské nastavení->Další->Vybrat individuální nastavení z úplného seznamu->Další->Zatrhněte vše kromě Simulace nedostatku prostředků-> Další->Vybrat ovladače ze seznamu->Další->vyberte všechny ovladače které nepocházejí od Microsoftu->Dokončit->restartujte počítač.
Pokud dojde k BSOD, upněte ze složky Windows\Minidump soubor .dmp, který by se měl vytvořit.
Pokud by došlo k BSOD už při bootování, zkuste počítač spustit znovu. Potřebuji, aby k pádu došlo až po úplném zavedení systému.
Pokud by došlo k tomu, že systém nebude se spuštěným Verifierem schopen nabootovat, spusťte ho v nouzovém režimu (kde je Verifier neaktivní), opět spusťte Verifier a zvolte Odstranit existující nastavení.
Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 29 zář 2010 12:54
od Vlnkaj
Tak test mi na PC běží již po druhý a zatim se objevilo 5000 chyb.Udělal sem fotku dvou stránek(víc nejde zobrazit-shareware).Až to doběhne upnu obě fotky někam na web. Je vůbec možný aby počítač s tolika chybama šel spustit?:-D
Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 29 zář 2010 13:31
od MiliNess
OK. Už předem vám mohu říci, že se jedná o hardwarovou závadu.
Buď je to vadný paměťový modul nebo řadič paměti. Dále může být v BIOSu chybně nastaveno časování pamětí, napájecí napětí pamětí atd.
Jestli je to nový NB, doporučuji se v tom moc nehrabat a postoupit reklamačnímu řízení.
Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 29 zář 2010 14:41
od Vlnkaj
Mohu se vás ještě zeptat co bych jim měl říct jako důvod reklamace aby mě neposlali do pryč?

Mám jim říct že sem používal ten diagnosticky test na pameti a ze to nalezlo chyby? nebo bych to správně používat neměl?

Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 29 zář 2010 14:50
od Petison
Řekl bych jim o tom BSOD a testu paměti.Testováním pamětí se záruka neporuší.
Re: BSOD na W7 Professional
Napsal: 29 zář 2010 14:51
od Vlnkaj
Děkuji za odpověď