Spusť HJT (HijackThis), vypni prohlížeče, odpoj se od internetu a fixni (spustit HJT,
"Do a system scan only",
zatrhnout políčko před hodnotou, zmáčknout
"Fix checked" a poté "
Ano"):
O2 - BHO: Password Manager Browser Helper Object - {BF468356-BB7E-42D7-9F15-4F3B9BCFCED2} - C:\Program Files\Lenovo\Client Security Solution\tvtpwm_ie_com.dll
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Program Files\Java\jre1.5.0_16\bin\jusched.exe"
O4 - Global Startup: Bluetooth.lnk = ?
O20 - Winlogon Notify: ACNotify - ACNotify.dll (file missing)
O23 - Service: Ac Profile Manager Service AcPrfMgrSvcAcSvc (AcPrfMgrSvcAcSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\TEMP\gagwsqpwlx.exe (file missing)*****************************************************************************************************************************************
Stáhni si
Malwarebytes' Anti-MalwareNainstaluj a spusť ho
- na konci instalace se ujisti že máš zvoleny/zatrhnuty obě možnosti:
Aktualizace Malwarebytes' Anti-Malware a
Spustit aplikaci Malwarebytes' Anti-Malware, pokud jo tak klikni na tlačítko
konec- pokud bude nalezena aktualizace, tak se stáhne a nainstaluje
- program se po té spustí a nech vybranou možnost
Provést rychlý sken a klikni na tlačítko
Skenovat- po proběhnutí programu se ti objeví hláška tak klikni na
OK a pak na tlačítko
Zobrazit výsledky- pak zvol možnost
uložit log a ulož si log na plochu
- po té klikni na tlačítko
Exit, objeví se ti hláška tak zvol
Ano(
zatím nic nemaž!).
Vlož sem pak obsah toho logu.