Matematické výpočty v lua
Napsal: 18 kvě 2013 20:48
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli tu někdo zvládá matematické výpočty v lua, tak, aby mi to mohl vysvětlit.
Vůbec se v tom neorientuji.
Použití : Rozmístění věcí po obrazovce, přes normální px to udělám, ale jen podle sebe, takže si center udělám podle 1920x1080, ale příjde třeba někdo s malou obrazovkou a vidí to uplně někde jinde.
Prý, že se to dá lehce vypočítat.
Takhle nějak vypadá vypočítaný příklad s kódem:
Kód stažen z nejmenovaného fóra.
Vůbec se v tom neorientuji.
Použití : Rozmístění věcí po obrazovce, přes normální px to udělám, ale jen podle sebe, takže si center udělám podle 1920x1080, ale příjde třeba někdo s malou obrazovkou a vidí to uplně někde jinde.
Prý, že se to dá lehce vypočítat.
Takhle nějak vypadá vypočítaný příklad s kódem:
Kód: Vybrat vše
--converted a bit for dxDrawing.
-- since there isn't a 'element' for dxDrawing you need to remove the function and se the 'x' and the 'y'
local screenW,screenH=guiGetScreenSize()
--it's stil the same.
local windowW,windowH=500,500 --see down why.
-- You need to put here your variables ( like the width and height )
local x,y = (screenW-windowW)/2,(screenH-windowH)/2
-- this will center the rectangle preciese like the default function
--and then you can use this:
addEventHandler("onClientRender", root,
function ()
dxDrawRectangle ( x, y, 500, 500, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
-- for example a rectangle.
end)
Kód stažen z nejmenovaného fóra.