Stránka 1 z 1

Matematické výpočty v lua

Napsal: 18 kvě 2013 20:48
od strangereu
Ahoj, chtěl bych se zeptat jestli tu někdo zvládá matematické výpočty v lua, tak, aby mi to mohl vysvětlit.
Vůbec se v tom neorientuji.
Použití : Rozmístění věcí po obrazovce, přes normální px to udělám, ale jen podle sebe, takže si center udělám podle 1920x1080, ale příjde třeba někdo s malou obrazovkou a vidí to uplně někde jinde.

Prý, že se to dá lehce vypočítat.
Takhle nějak vypadá vypočítaný příklad s kódem:

Kód: Vybrat vše

--converted a bit for dxDrawing.
-- since there isn't a 'element' for dxDrawing you need to remove the function and se the 'x' and the 'y'
 
    local screenW,screenH=guiGetScreenSize()
--it's stil the same.
 
    local windowW,windowH=500,500 --see down why.
-- You need to put here your variables ( like the width and height )
 
    local x,y = (screenW-windowW)/2,(screenH-windowH)/2
-- this will center the rectangle preciese like the default function
--and then you can use this:
 
addEventHandler("onClientRender", root,
function ()
    dxDrawRectangle ( x, y, 500, 500, tocolor ( 0, 0, 0, 150 ) )
-- for example a rectangle.
end)
 

Kód stažen z nejmenovaného fóra.

Re: Matematické výpočty v lua

Napsal: 19 kvě 2013 15:38
od mederi
local screenW,screenH=guiGetScreenSize()
Vnútorná funkcia ti dodá rozmery obrazovky do premenných screenW a screenH

local windowW,windowH=500,500
Tvoje okno má pevne definované rozmery windowW=500 a windowH=500

local x,y = (screenW-windowW)/2,(screenH-windowH)/2
Výpočet polohy na stred obrazovky x=(screenW-windowW)/2 a y=(screenH-windowH)/2
Zrejme sa predpokladá screen>window

Ďalej sa predá vypočítaná poloha x,y nejakej funkcii, ktorá sa postará o vykreslenie okna na obrazovke.

Aká je to aplikácia, v ktorej je implementované to rozhranie Lua, čo tu riešiš?

Re: Matematické výpočty v lua

Napsal: 19 kvě 2013 15:45
od strangereu
Je to do jedné hry zvané MTA:SA
www.mtasa.com