Stránka 1 z 1

Princip spawnu monster ve hrách

Napsal: 09 čer 2013 21:54
od vinchi9
Ahoj, chtěl bych se zeptat jak funguje ve hrách spawn např. monster atd. Myslím tím, jestli se s každým novým monstrem vytvoří nový objekt nebo jak to je? Jak se potom ty objekty pojmenovávají? Programovat se teprve učím a zkouším vytvořit jednoduchou hru, ale zasekl jsem se na spawnu monster.
Díky za každou odpověď

Re: Princip spawnu monster ve hrách

Napsal: 10 čer 2013 19:46
od jerabina
V jakém to děláš jazyku?
Jinak obecně si myslím, že musíš udělat nějakou podmínku, za které daná akce proběhne.
Pak si vytvořit nový objekt s parametry toho monstra a tento objekt pak volat.
Nikdy jsem nic takového nedělal, tak toho moc není.

Re: Princip spawnu monster ve hrách

Napsal: 10 čer 2013 20:33
od vinchi9
Dělám v Pythonu. V mé hře mám udělanou třídu a z ní pokaždé tvořím objekty, ale nevím, jak udělat, aby se pojmenovávaly sami a nemuselo to být ručně naprogramováno.

Re: Princip spawnu monster ve hrách  Vyřešeno

Napsal: 10 čer 2013 20:35
od domitea
Házej je do nějakého seznamu nebo pole, díky tomu můžou mít stejné jméno, ale můžeš je identifikovat podle něčeho jiného :wink:

Re: Princip spawnu monster ve hrách

Napsal: 11 čer 2013 15:41
od vinchi9
Díky, funguje to.