Umí tu někdo matematické výpočty pro dx a pozicování?
Napsal: 13 říj 2013 13:11
Ahoj,
Jelikož jsem se rozhodl udělat nějaký ten design do hry pomocí DirectX, tak bych potřeboval pomoc, protože mi to nějak ujíždí.
A o co, že se to vlastně snažím?
Potřebuju vytvořit takovýto proužek na vrchu obrazovky:
Samozřejmě relativní pozice, protože chci, aby to každý viděl stejně na jakémkoliv rozlišení.
Jelikož jsem se rozhodl udělat nějaký ten design do hry pomocí DirectX, tak bych potřeboval pomoc, protože mi to nějak ujíždí.
Kód: Vybrat vše
local sX, sY = guiGetScreenSize ()
-- sY = UP/DOWN
-- sX = LEFT/RIGHT
function header ()
dxDrawRectangle ( sX/(25*100), sY/(25*100), sX/3, sY/30, tocolor ( 0, 125, 255, 255 ) )
end
addEventHandler("onClientRender", root, header )
A o co, že se to vlastně snažím?
Potřebuju vytvořit takovýto proužek na vrchu obrazovky:
Samozřejmě relativní pozice, protože chci, aby to každý viděl stejně na jakémkoliv rozlišení.