Stránka 1 z 1

C# Vykreslování nahodných polí!

Napsal: 10 bře 2015 19:34
od GonCz
Ahoj, začínám se učit základy csharpu a teď konekrétně hru snake. Není to klasickej snake, ale pomoci šipek se může pohybovat kam chce, ale nemůže na jedno políčko stoupnout 2x. Nicméně, teď se mi to podařilo doprogramovat, ale jen tak se mi vykreslujou náhodně políčka, jak bych už na ně šlapnul. viz obrázek.
Untitled.png

A ještě tam je takovej malej problém, který mě ani zas tak tolik netrápí. Jde o to, že když přejdu ze souřadnice 9 na 10 a pak zpátky zase na souřadnici 9, tak se ale nezobrazí 9, ale 90. Čili, když přejdu z jednociferného čísla na dvojciferné, tak se mi na zpátek už na jednociferné nevrátí.

Tady ještě přikládám kódy jednotlivých tříd:

Program.cs
► Zobrazit spoiler


Nabidka.cs
► Zobrazit spoiler


HerniSvet.cs
► Zobrazit spoiler


StavHry.cs
► Zobrazit spoiler


případně program na stažení: http://leteckaposta.cz/744528950

Re: C# Vykreslování nahodných polí!

Napsal: 10 bře 2015 21:23
od satik
90 se ti nejspíš vykreslí, protože tam vykreslíš jen tu devítku a nula tam zůstane z té předchozí desítky, opravit to můžeš třeba tím, že zprava doplníš mezery, aby měl string s číslem vždy délku dva znaky - třeba "10", "9 ", "8 " apod. - na to můžeš použít funkci PadRight případně PadLeft.
Co se toho prvního problému týká, na to bych se musel kouknout na zdrojáky podrobněji, což se mi teď moc nechce :)

Re: C# Vykreslování nahodných polí!

Napsal: 12 bře 2015 20:40
od GonCz
Děkuju moc :D Ten první problém, že se mi tam ty pole náhodně zobrazovali jsem opravil tím, že jsem dal proměnné z public do private. Problém to zcela vyřešilo.