Stránka 1 z 1
Klient ke stahování dat ze hry
Napsal: 27 lis 2016 20:46
od Darthy
Ahoj,
chtěl bych udělat java klienta, který se připojí do hry a stáhne jen hrubé data (čísla apod.). Ale nejsem si jistý kde začít. Jde jen o přihlášení pomocí jména a hesla (nebo google účtu) do android hry a z tama vytáhnout nějaké čísla. Chtěl bych to ale jako PC aplikaci, je to nějak možné? Díky.
Re: Klient ke stahování dat ze hry
Napsal: 28 lis 2016 19:05
od satik
To neni nic jednoduchyho, nejdriv musis znat komunikacni protokol ty hry.
Protokol muzes zjistit tak, ze v tom lepsim pripade se vsechny zasadni data posilaj v textovy podobe - pak ti staci odchytavat a precist pakety, v horsim pripade budes muset dany program disassemblovat a podivat se tam, co presne se tam deje.
Re: Klient ke stahování dat ze hry
Napsal: 30 lis 2016 19:27
od Darthy
No zní to jednodušeji než se to asi udělá co? : ) Jde nějak odchytávat provoz aplikace na androidu? Například sledovat proces a pomocí něj pak dohledat posílané informace?
Teoreticky bych mohl na mobilu používat internet z PC přes USB a přes wireshark nebo něco podobného sledovat provoz ne?
Re: Klient ke stahování dat ze hry
Napsal: 30 lis 2016 20:24
od satik
Ono to dost možná bude i nějak šifrované :)
Re: Klient ke stahování dat ze hry
Napsal: 01 pro 2016 16:05
od Darthy
To mě napadlo samozřejmě, ale pokud mám přihlašovací údaje? Vím s těma to nerozšifruji, ale v podstatě kdyby šlo o virtuálního klienta představujícího uživatele, který by se přihlašoval mými přihlašovacími údaji. A informace zobrazit třeba jen v textové podobě. Trošku teď nevím čím jsem omezen v takovém případě.
Re: Klient ke stahování dat ze hry
Napsal: 01 pro 2016 16:12
od faraon
Znalostí toho komunikačního protokolu. Prostě musíš vědět co a jak se posílá a co dostaneš zpátky.