Programování ve 2D
Napsal: 01 kvě 2011 12:32
Tentokráte by mě zajímalo jak se programují 2D hry na způsob Fallouta, Diabla (i II) atd, konkrétně jak jsou dělané objekty a kamery. Dokážu si představit programování 2D na způsob Tetrisu, Maria a pod. ale proč mi sakra do těch (plošinových) 2D RPG her leze to 3D
Dokonce i pro programování v 3D mám větší pochopení. Takže podtrženo sečteno není někde nějaký seriál na tenhle způsob programování nebo alespoň stručné vysvětlení? (O seriálech OpenGL, DirectX, a SDL aj. na programujte.com a builder.cz vím)
Btw.: mám širší zkušenosti s C++ a základy OpenGL a SDL, ale to ve směs jen v 3D (tím nechci říct že tam nejde dělat 2D samozřejmě)
EDIT: Možná pro lepší pochopení mého dotazu to shrnu: Proč hra jako Diablo je 2D ale vypadá jako 3D??


Btw.: mám širší zkušenosti s C++ a základy OpenGL a SDL, ale to ve směs jen v 3D (tím nechci říct že tam nejde dělat 2D samozřejmě)
EDIT: Možná pro lepší pochopení mého dotazu to shrnu: Proč hra jako Diablo je 2D ale vypadá jako 3D??