Za rok se dá naučit spousta věcí

Také záleží jak hluboko do toho vůbec máte proniknout, co to máš za obor?
Moc do hloubky ten scanf() ještě nestuduj, zatím stačí když budeš chápat proč je
printf("%d",cislo) a
scanf("%d",&cislo), a k čemu je tam to
&.
A jak jsi na tom s tou osnovou, už sis sepsal jak ta hra probíhá?
Jinak Céčko je v principu strašně jednoduchý jazyk, má jen deset příkazů

Jak to zatím vidím já, tak je ale ani nebudeme potřebovat všechny.
Protože piškvorky moc neumím, tak trochu jsem zapátral a našel tohle:
* Piškvorky proti sobě hrají dva hráči.
* K dispozici mají čtverečkované hrací pole o rozměrech 15 × 10 čtverečků.
* Každý z hráčů má svůj symbol (křížek, nebo kolečko).
* Zakreslováním svého symbolu do některého ze čtverečků hracího pole se snaží poskládat souvislou řadu pěti svých symbolů.
* Zároveň také samozřejmě zabraňuje svému soupeři v tomtéž.
* Vyhrává ten hráč, kterému se podaří dříve poskládat nejméně pět svých symbolů do svislé, vodorovné nebo diagonální souvislé řady.
a oficiální pravidla české federace (ale hrají to podle japonských):
* Piškvorky je hra pro dva hráče. Hráči kladou na hrací plán černé a bílé kameny.
* Deska má 15 svislých a 15 vodorovných čar s 225 průsečíky. Pět z těchto průsečíků slouží jako referenční body. Desky nesmí mít stejnou barvu jako kameny.
* Jeden z hráčů používá černé, druhý bílé kameny. Hráči se střídají v tazích. Černý (tj. hráč s černými kameny) začíná; položí svůj první kámen na libovolný průsečík desky.
* Vítězem hry se stává hráč, který první vytvoří piškvorku, tj. právě pět stejných kamenů v řadě. V případě vytvoření šesti a více kamenů v řadě hra pokračuje dále.
* Hráč vyhraje, když může prokázat, že jeho soupeř překročil časový limit.
* Hráč vyhraje, pokud jeho soupeř vzdal.
* Pokud hráč vytvoří piškvorku, ale nevšimne si toho a o svoji výhru se nepřihlásí, hra pokračuje a vyhrává soupeř, přihlásí-li se o svoji výhru.
* Hra končí remízou,
- když jsou obsazeny všechny průsečíky na desce;
- když se oba hráči na remíze dohodnou;
- když oba hráči překročili čas.
Pole 15x10 se na obrazovku v pohodě vejde, akorát by bylo lepší označit písmeny sloupce, aby se nemuselo zadávat dvoumístné číslo...