C# aplikace pro flash-player browsegame
Napsal: 21 lis 2012 01:04
Ahoj
už dlohou dobu jsem přemejšlel nad nápadem udělat něco jako BOTa do prohlížečové onlinové hry v C# a stále mi to vrtá hlavou. Nedávno jsem se tím začal zabývat, ale nemám jedinný nápad jak začít, nebo od čeho se odpíchnout.
Myšlenka je taková, udělat prográmek, který by za mě dělal úkoly ikdyž nejsem u PC(berte to prosím tak, že se chci naučit něco dalšího v programování a ne že chci vyhrávat v on-linovce).
Jíž dříve jsem si hrál s tímto například ve hře Travian - tam stačili HTML requesty a souřadnice myši, kde má klikat - nic se nehýbalo a série kliknutí v určitém čase udělala něco za mě. Nebylo to nijak světoborné ani nedokázalo nijak posunout ve hře, ale myšlenka byla jednoduchá a především zrealizovatelná. Čím dál častěji se rozšiřují hry "na celou obrazovku", používající flash, ve kterých můžete hýbat například s mapou, různě něco upravovat apod.
Našel jsem hru Big Farm. Princip je klasický - něco pěstujete, produkujete, prodáváte, vyděláváte, rozšiřujete vesničku apod. Hru jsem až tak nehrál, takže o ní tolik nevím, ale základ je jasný a pro práci ideální. Jenže ani po dlohém hledání na googlu, mě nenapdá jak začít nebo čím se inspirovat.
Našel jsem rozšíření pro C# Aspose.Flash pro .NET ovšem zkušenosti nulové co se tohoto tématu týče.
Jedinou komunikaci mezi Flash playerem a C# jsem nalezl jakožto systémovou - nikolov zasahující do internetu. Tudíž výsledná aplikace by musela mít v sobě prohlížeč ve kterém by se stránka otevřela.
Tady je ukázka myšlenky: Obrázek
Na obrázku je vidět pole - při kliknutí na něj se objeví menu ve kterém vyberu že chci něco zasadit(malá kytička vpravo dole) a vyskočí tabulka co chci zasadit, na něco kliknu. po určitém čase to mohu sklidit, o5 kliknutím.
Moje konečná otázka zní: Máte někdo nápad jak třeba získat adresy jednotlivých tlačítek tak abych je mohl vložit do programu nebo jak se odkázat na jednotlivé umístění tlačítek v závislosti na tom, že hrací plocha je pohyblivá?
Předem díky za odpovědi, Teedok.
už dlohou dobu jsem přemejšlel nad nápadem udělat něco jako BOTa do prohlížečové onlinové hry v C# a stále mi to vrtá hlavou. Nedávno jsem se tím začal zabývat, ale nemám jedinný nápad jak začít, nebo od čeho se odpíchnout.
Myšlenka je taková, udělat prográmek, který by za mě dělal úkoly ikdyž nejsem u PC(berte to prosím tak, že se chci naučit něco dalšího v programování a ne že chci vyhrávat v on-linovce).
Jíž dříve jsem si hrál s tímto například ve hře Travian - tam stačili HTML requesty a souřadnice myši, kde má klikat - nic se nehýbalo a série kliknutí v určitém čase udělala něco za mě. Nebylo to nijak světoborné ani nedokázalo nijak posunout ve hře, ale myšlenka byla jednoduchá a především zrealizovatelná. Čím dál častěji se rozšiřují hry "na celou obrazovku", používající flash, ve kterých můžete hýbat například s mapou, různě něco upravovat apod.
Našel jsem hru Big Farm. Princip je klasický - něco pěstujete, produkujete, prodáváte, vyděláváte, rozšiřujete vesničku apod. Hru jsem až tak nehrál, takže o ní tolik nevím, ale základ je jasný a pro práci ideální. Jenže ani po dlohém hledání na googlu, mě nenapdá jak začít nebo čím se inspirovat.
Našel jsem rozšíření pro C# Aspose.Flash pro .NET ovšem zkušenosti nulové co se tohoto tématu týče.
Jedinou komunikaci mezi Flash playerem a C# jsem nalezl jakožto systémovou - nikolov zasahující do internetu. Tudíž výsledná aplikace by musela mít v sobě prohlížeč ve kterém by se stránka otevřela.
Tady je ukázka myšlenky: Obrázek
Na obrázku je vidět pole - při kliknutí na něj se objeví menu ve kterém vyberu že chci něco zasadit(malá kytička vpravo dole) a vyskočí tabulka co chci zasadit, na něco kliknu. po určitém čase to mohu sklidit, o5 kliknutím.
Moje konečná otázka zní: Máte někdo nápad jak třeba získat adresy jednotlivých tlačítek tak abych je mohl vložit do programu nebo jak se odkázat na jednotlivé umístění tlačítek v závislosti na tom, že hrací plocha je pohyblivá?
Předem díky za odpovědi, Teedok.