Zavadzanie v reklamacii predajcom. Vyřešeno
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
Rozdíl je i v napětí (1,5V ku 1,65V) chtěl bych slyšet jak okecávaj že větší napětí je lepší
CPU / AMD Ryzen 7 5800X + Be quiet! DARK ROCK 4 MB / MSI MAG B550 TOMAHAWK RAM / G.SKILL 32GB KIT DDR4 3600MHz CL16 Trident Z RGB Neo GPU / ASROCK Radeon RX 6800 XT 16G PSU / Corsair RM750x (2018) SSD / Samsung 970 EVO 1TB HDD / Seagate IronWolf 2TB Case / Fractal Design Meshify C Tempered Glass + Fractal Design Prisma AL-14 ARGB 3-Pack
- memphisto
- Guru Level 13
- Příspěvky: 21113
- Registrován: září 06
- Bydliště: Zlín - České Budějovice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
Mají vyšší výkon a proto víc žerou Jinak tohle je hajzlovina a pokud bys byl člověk, co tomu nerozumí, tak si toho ani nevšimneš... Asi na to spoléhali... Jinak co se týká reklamací, tak na Alzu ještě nemají. To jsou jiní "zmrdečci"
PRAVIDLA PC-HELP.CZ, PRAVIDLA sekce HijackThis, HijackThis návod, Memtest, CCleaner
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
Logy z programu HijackThis neposílejte prosím přes SZ, ale vkládejte je do patřičné sekce. Děkuji
- Stene
- Level 6
- Příspěvky: 3124
- Registrován: únor 09
- Bydliště: Jihlava
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
- Kontakt:
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
Taky už jsem toho na alzu slyšel hodně..
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
memphisto píše:Mají vyšší výkon a proto víc žerou Jinak tohle je hajzlovina a pokud bys byl člověk, co tomu nerozumí, tak si toho ani nevšimneš... Asi na to spoléhali... Jinak co se týká reklamací, tak na Alzu ještě nemají. To jsou jiní "zmrdečci"
To vazne? Uz teraz mam dost stiahnutu s prepacenim rit, ale to som este nespominal, ze mam na reklamacii aj graficku kartu (piskanie) a prave na Alze. Dnes uplynula 30 dnova zakonna lehota, tak som tam volal, ze co je s nou. Chlapik mi vravi, ze mam ist na pobocku aj s dokladom o kupe a reklamacii, ze im to tam mam predlozit a mozem si objednat novu (ale nechce sa mi verit, ze by to slo tak hladko) - tu staru ma este dodavatel a nevie sa, kedy dorazi. Mna len zaraza, ze sa mi nikto neozval a zase si clovek vsetko musi zistovat sam. Na mail nereaguju, a keby sa spolieham na korektnost predajcov, tak cakam este do Vianoc (metaforicky, doslova nie, to by bolo prilis skoro).
► Zobrazit spoiler
-
- člen HW spec týmu
-
Elite Level 12
- Příspěvky: 16106
- Registrován: květen 08
- Bydliště: České Budějovice
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
Buď rád, máš novou kartu.Mna len zaraza, ze sa mi nikto neozval
Nikdy neříkej, že to nejde, protože se najde někdo, kdo o tom neví a udělá to!
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
Chcete si nechat sestavit nový počítač?
-
- Level 3.5
- Příspěvky: 770
- Registrován: červenec 10
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
Tak co hýbe se to nějak nebo stále ignorace?:D
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
Zatial nic, som s nimi dohodnuty, ze mi technik tento (vlastne buduci) tyzden zavola. Tak urcite dam vediet, ako to dopadlo.
► Zobrazit spoiler
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
Tak, dnes sa mi ozval technik, ktory sa mi pocas reklamacie vrtal v PC a hned na uvod ma uprimne zaskocil navrhnutym riesenim - uplne uznal, ze mi tam dal neadekvatne pamate a navrhol, ze pri dalsej objednavke z ich shopu mi bude spominany cenovy rozdiel proste odratany. Odovodnil to tym, ze prevod na ucet, popripade fyzicke posielanie penazi do inej krajiny, alebo posielanie novych RAM, by bolo financne narocne, a ja som uz nemal chut ani silu sa s niekym hadat, a tak som suhlasil. Lepsie, nez nic. Co myslite, mal som pozadovat riadnu kompenzaciu?
► Zobrazit spoiler
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
Co myslite, mal som pozadovat riadnu kompenzaciu?
Na tuto otázku musíš odpověď znát sám. Pokud vše podtrhneš, zjistíš že jsi investoval svůj vlastní čas, poplatky za hovory, odeslání aj., a ve výsledku jsi obdržel slib, kterým se zavazují dorovnat cenový rozdíl při dalším nákupu. Hádat by si se vůbec nemusel, stačilo by říct co máš na srdci, a přesvědčit je, že to myslíš opravdu vážně. Vyhrožování ČOIkou by nic řešit nemuselo, pokud by jsi mluvil chaosivně ( by si řekli další ňouma, kterému kde kdo něco navykládal, a snažili by se tě odbýt) .
Do příště máš ponaučení. Víš už, jak nejefektivně řešit reklamaci. Sice výhra nikdy není jistá, ale štěstí přeje připraveným.
Co se týče Alzy. Pár let nazpět si kamarád zakoupil ultrazoom, který vydával podivné zvuky při zoomování. Donesl jen na pobočku, po 30 dnech tam zašel nebo napsal email, a dostalo se mu odpovědi, že může počkat a nebo mu vrátí peníze. Rozhodl se pro druhou možnost, a zakoupil jiný foťák. Ty jsi dopadl stejně, taky úspěšně
Na internetu se dočteš o podobných velkoobchodech, že často je zastáván negativní postoj při reklamaci ze strany obchodníka. Je to částečně způsobeno obchodní strategií ( ne vždy za to mohou prodejci na pobočce.. vím, že ideální podmínky "ze shora" dvakrát nepanují "). Pokud chce mít někdo jistotu, je lepší se rozhodnout pro malého, dražšího ale také i vstřícnějšího při jakémkoli osobním kontaktu, než u těchto velkovýrobců. Někde se nižší cena musí projevit. Na závěr mám vzpomínku na jednoho českého nejmenovaného blogera. Byl nespokojen s dodaným výrobkem, ignorován ze strany prodejce ( masírován univerzálními dialogy), východisko neviděl. Rozhodl se pro negativní příspěvek na Twitteru prodejce a téměř okamžitě si získal pozornost někoho z výššího okruhu vedení.
Naposledy upravil(a) p3!An dne 15 pro 2011 21:49, celkem upraveno 1 x.
- Orcus
- člen Security týmu
-
Elite Level 10.5
- Příspěvky: 10645
- Registrován: duben 10
- Bydliště: Okolo rostou 3 růže =o)
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
p3!An: Ono vyhrožování ČOIkou má ten efekt, že většina firem s ní nechci mít co dočinění. Takže páka to svým způsobem je. Nicméně kdybys četl celej thread, tak bys pochopil že s nima jednal slušně, ale nedali si to vysvětlit.
Láska hřeje, ale uhlí je uhlí.
Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.
Log z HJT vkládejte do HJT sekce. Je-li moc dlouhý, rozděl jej do více zpráv.
Pár rad k bezpečnosti PC.
Po dobu mé nepřítomnosti mě zastupuje memphisto, jaro3 a Diallix
Pokud budete spokojeni , můžete podpořit naše fórum.
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
To nezpochybňuji. Snažil jsem se jen nastínit, že konstatováním a výhružkami namísto předložení důvodů a argumentů svého cíle stěží dosáhneš. Pokud přijde na pobočku jeden člověk s neurčitými agumenty týkajících se operačních pamětí a druhý člověk přijde s tím, že dle přiložených testů jsou paměti vadné, a že žádá urgentní výměnu, hádej kdo snáž uspěje.
Možná jednal slušně, ale možná taky ne dost razantně. Ale možná se mýlím, sem vše nečetl.
Možná jednal slušně, ale možná taky ne dost razantně. Ale možná se mýlím, sem vše nečetl.
- Rimmer
- Level 4
- Příspěvky: 1171
- Registrován: březen 03
- Bydliště: Červený trpaslík
- Pohlaví:
- Stav:
Offline
Re: Zavadzanie v reklamacii predajcom.
CoBain_SK píše:Co myslite, mal som pozadovat riadnu kompenzaciu?
Čoveče, tak ti nevím. Samozřejmě je to lepší než drátem do oka, jak se říká....ale spíš bych řekl, že vyhrál ten eshop. Jak už tu bylo řečeno, oni na tebe udělali podvod - chtěli se zbavit tvé reklamace - ty jsi vynaložil nemalé usilí na tom, aby jsi jim ten podvod dokázal a nakonec jsi z toho "získal" jen to, že u nich musíš znovu nakoupit. No nevím nevím, nějak mi to skřípe Já bych tedy byl o dost důraznější...pokud by mi chtěli dát nějaký kupónek s odůvodněním, že doprava na Slovensko je příliš drahá, tak by ten kupónek musel být min. dvojnásobek toho, o co by se mě pokusili obrat.
Rimms
Zpět na “Vše ostatní (Off topic)”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: CommonCrawl [Bot] a 6 hostů