Má dva akumulátory, spojené do série pro vyšší napětí, takže kapacita je stejná. Jestli ten notebook napájí přes měnič 24/12V, tak ten má nějakou účinnost, odběr z baterie bude vždy větší než příkon noťasu. A nejde o to aby baterie byla úplně vybitá, ale aby nebyla vybitá moc, protože startování náklaďáku, zvlášť jestli má víc válců než čtyři, je velmi energeticky náročná záležitost i v létě, natož v zimě s vystydlým motorem.
Dál záleží na stavu těch baterek, u starších kapacita dost klesá a mají problém to auto nastartovat i po víkendovém stání bez odběru (ve skutečnosti tam něco proud žere neustále, a zdaleka to není jen tachograf). Tady je k tomu potřeba přičíst ještě další zařízení, větrání, topení, osvětlení, rádio... A těch 120W je zhruba stejná spotřeba jako když zůstanou rozsvícená potkávací světla, takže pár hodin by se možná hrát dalo, ale opravdu jen pár, přesněji jeden pár
