Microsoft a podpora
Napsal: 05 říj 2007 20:48
Jen taková zajímavost.
Doposud jsem Microsoftu docela fandil, ale dnes mne absolutně vytočila jeho podařená podpora pro XBOX 360.
Při stěhování se mi podařilo ztratit adaptér s napájecím kabelem.
Říkal jsem si, žádný problém, prostě si koupím nový adaptér a kabel.
Jaký bylo ale moje rozčarování, když mi bylo sděleno na lince podpory, že to nelze.
Prostě si náhradní adaptér s kabelem nemůžu koupit.
Prý jedině registrovaní uživatelé XBOXu 360 mohou požádat o nový adaptér s kabelem.
Štve mě, že je to podmíněno jakousi registrací.
Navíc zaregistrovat XBOX 360 u nás zatím legálně nejde (pokud se nepletu).
Musíte se jedině zaregistrovat na jinou evropskou zem.
Tak kde to jsme?
Mám snad XBOX 360 vyhodit a koupit si novej?
Nicméně jsem kontaktoval jejich zákaznický centrum a podal jsem několik stížností, tak jsem zvědav, jak pochodím.
Chápete to?
Já přeci nic zadarmo nechci.
Ani nejsem nějakej pirát, ale legální uživatel jejich hardwaru a softwaru.
Doposud jsem Microsoftu docela fandil, ale dnes mne absolutně vytočila jeho podařená podpora pro XBOX 360.
Při stěhování se mi podařilo ztratit adaptér s napájecím kabelem.
Říkal jsem si, žádný problém, prostě si koupím nový adaptér a kabel.
Jaký bylo ale moje rozčarování, když mi bylo sděleno na lince podpory, že to nelze.
Prostě si náhradní adaptér s kabelem nemůžu koupit.
Prý jedině registrovaní uživatelé XBOXu 360 mohou požádat o nový adaptér s kabelem.
Štve mě, že je to podmíněno jakousi registrací.
Navíc zaregistrovat XBOX 360 u nás zatím legálně nejde (pokud se nepletu).
Musíte se jedině zaregistrovat na jinou evropskou zem.
Tak kde to jsme?
Mám snad XBOX 360 vyhodit a koupit si novej?
Nicméně jsem kontaktoval jejich zákaznický centrum a podal jsem několik stížností, tak jsem zvědav, jak pochodím.
Chápete to?
Já přeci nic zadarmo nechci.
Ani nejsem nějakej pirát, ale legální uživatel jejich hardwaru a softwaru.