Stránka 1 z 1

Pobočkové ústředny  Vyřešeno

Napsal: 03 bře 2009 22:46
od bereline
Zdravím, mám na vás takovou prosbu, vypracovávám maturitní otázku a ta se jmenuje Pobočkové ústředny, už mám vše krom jedné věci a na tu se vás chci zeptat otázka je taková: kategorie poboček,bohužel nikde jsem o tom nenašel ani prd, dokonce ani v sešitě to nemám, hledal jsem na netu, ale bohužel to hledá přesné typy, ja nevím třeba příklad: "Pobočková ústředna OMG-23", ale to právě nehledám ... nevíte někdo prosím ? Díky bereline :bigups:

Re: Pobočkové ústředny

Napsal: 03 bře 2009 22:50
od guest
Ta otázka je málo konkrétní. Co třeba tento odkaz ZDE

Re: Pobočkové ústředny

Napsal: 03 bře 2009 22:56
od bereline
Tohle byla první věc, kterou jsem našel, no konkrétní, v zadání je právě jen toto :mad: "kategorie poboček" nic víc tam k tomu není ...

Re: Pobočkové ústředny

Napsal: 03 bře 2009 22:58
od LifeRoma
HAHAHA PbÚ... jedna z nejlehčích otázek.....zajdi za Kanisem ten to ví:).. :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: Pobočkové ústředny

Napsal: 03 bře 2009 23:00
od bereline
To je pravda, KANIS ví všechno :lol: :lol:
EDIT: hledal jsem ale nic jsem nenašel :huh:

Re: Pobočkové ústředny

Napsal: 04 bře 2009 06:25
od Jan Pašek
Kategorie poboček obecně = oprávnění pobočky vstupovat do kategoriemi nadefinovaných částí veřejné potažmo vnitropodnikové telefonní sítě.
Ještě u starých pobočkovýcch ústředen s křížovými spínači byli kategorie pevně definovány a určovány podle max prvních 3 číslic impulzní volby.
Takže jsme měli například kategorii: neop- neoprávněná, knaop - k napojení oprávněná, mz - meziměstsky oprávněná a td.
Dnes kdy je moderní pobočková ústředna vlastně počítač s křížovým tranzistorovým polem se kategorije programují přímo na míru zákazníkovi nelze je tedy přesně vyspecifikovat tak jak tomu bylo dříve. Naprogramují se tedy oprávnění a ty se po té přidělují jednotlivým pobočkám.
Tolik obecně ke kategoriím poboček.

Re: Pobočkové ústředny

Napsal: 04 bře 2009 09:10
od bereline
Upřímně, tohle slyším poprvé, o tom se učitel nějak nezmínil ... díky moc