"šílená" myš

Místo pro témata a příspěvky spadající MIMO počítačovou problematiku (tedy např. sport, zdraví, vtipy, škola...). Témata z této sekce se NEZOBRAZUJÍ v TOPxx na hlavní straně fóra.

Moderátoři: Mods_junior, Mods_senior

Uživatelský avatar
Anna
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 101
Registrován: březen 05
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Příspěvekod Anna » 20 čer 2006 21:17

po spuštění ccleaneru většina položek z Temp a Temporary zmizela, ale zvlášť v ostatních profilech tam ještě něco zůstalo. Mám u všech profilů z Temp a Temporary všechno vymazat?

Navíc mi po smazání těch souborů začala blbnout Opera a nezobrazuje jak má, tak jsem v MSIE. Nevím, jestli se to samo spraví. Zatím jsem nerestartovala
Anna

Reklama
Uživatelský avatar
Anna
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 101
Registrován: březen 05
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Příspěvekod Anna » 20 čer 2006 21:40

opera už se vzpamatovala
Anna

Uživatelský avatar
mikel
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2298
Registrován: květen 05
Bydliště: Karviná
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod mikel » 20 čer 2006 23:15

Smaž je ve všech profilech A vypni ještě Obnovu systému, aby se ti šmejdi neobnovili.
Znáte pravidla?
Tipy a triky ve Windows XP
Návody: HijackThis, MWAV, CCleaner (THX to mijaja)
Problémy, které chcete vyřešit pište sem do fóra. Neposílejte je emailem ani po ICQ!

Uživatelský avatar
karlos
Master Level 8
Master Level 8
Příspěvky: 6445
Registrován: květen 05
Bydliště: Domažlice
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Příspěvekod karlos » 21 čer 2006 06:22

Pánové, slušná práce. Poklona patří i Aničce, která zvládá vše na 1. Mnozí pánové v nesnázích, by si z ní měli vzít příklad...
A co myšák? Již běhá v klícce mravně, nebo je stále šílený?
Co nejde silou, jde ještě větší silou... :-)

Uživatelský avatar
Anna
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 101
Registrován: březen 05
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Příspěvekod Anna » 21 čer 2006 13:48

Vymazala jsem obsah složek Temp a Temporary, vysypala koš. Teď mohu zase zapnout Obnovení systému?

Posílám log pro kontrolu. Myš je bohužel pořád téměř nepoužitelná. Pořád se seká a otvírá sama různá okna.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:43:58, on 21.6.2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgamsvr.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgupsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\Program Files\ConMet\ConMet.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgcc.exe
C:\Program Files\Common Files\soft602\pdfSaver.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgemc.exe
C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Program Files\BinarySense\HDDlife\HDDlife.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.seznam.cz/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = localhost:8080
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Odkazy
O2 - BHO: Yahoo! Toolbar Helper - {02478D38-C3F9-4EFB-9B51-7695ECA05670} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {43F31A50-EBB0-4926-A058-9F89EDC21C41} - C:\WINDOWS\System32\iAudit\iaudit_t.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\PROGRA~1\SPYBOT~1\SDHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O3 - Toolbar: Yahoo! Toolbar - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - C:\Program Files\Yahoo!\Companion\Installs\cpn0\yt.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE NvQTwk,NvCplDaemon initialize
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ConMet] C:\Program Files\ConMet\ConMet.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgcc.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_RegCleaner] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgregcl.exe /BOOT
O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Program Files\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [602PC SUITE PDF Saver] "C:\Program Files\Common Files\soft602\pdfSaver.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG7_EMC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgemc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Program Files\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - Startup: HDDlife.lnk = C:\Program Files\BinarySense\HDDlife\HDDlife.exe
O4 - Global Startup: Akcelerátor spuštění AutoCADu.lnk = C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\acstart16.exe
O8 - Extra context menu item: E&xportovat do aplikace Microsoft Office Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Informace o pluginu iAudit - {912B1533-A668-41B3-92E6-627B150EDB90} - http://monitor.iaudit.info/info (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Plugin iAudit - {912B1533-A668-41B3-92E6-627B150EDB90} - http://monitor.iaudit.info/info (file missing)
O9 - Extra button: Zdroje informací - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~3\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O16 - DPF: BSC Applet Security - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .99.99.cab
O16 - DPF: BSC Applet Utilities - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .99.99.cab
O16 - DPF: BSC Business Objects - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .99.99.cab
O16 - DPF: BSC Java Components Library - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .99.99.cab
O16 - DPF: BSC Text Utilities - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .99.99.cab
O16 - DPF: BSC Utilities - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .99.99.cab
O16 - DPF: GEMINI IBS 31 GECB Applet Security - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .2.0.1.cab
O16 - DPF: GEMINI IBS 31 GECB Applet Utilities - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .0.1.0.cab
O16 - DPF: GEMINI IBS 32 GEMB Applet Security - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .2.4.1.cab
O16 - DPF: GEMINI IBS 32 GEMB Applet Utilities - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .0.1.0.cab
O16 - DPF: IAIK Java Cryptography Extension - https://ibs.internetbanka.cz/ibs31/bin/ ... .99.99.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v ... 9153713898
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{43A56D78-8A65-4403-9D16-FB4F99FAAE9C}: NameServer = 10.10.2.1
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O23 - Service: Autodesk Licensing Service - Autodesk, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Autodesk Shared\Service\AdskScSrv.exe
O23 - Service: AVG7 Alert Manager Server (Avg7Alrt) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgamsvr.exe
O23 - Service: AVG7 Update Service (Avg7UpdSvc) - GRISOFT, s.r.o. - C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG7\avgupsvc.exe
O23 - Service: InCD File System Service (InCDsrv) - AHEAD Software - C:\Program Files\Ahead\InCD\InCDsrv.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
Anna

Uživatelský avatar
mijaja
Tvůrce článků
Level 6.5
Level 6.5
Příspěvky: 4136
Registrován: září 05
Bydliště: Zlín
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod mijaja » 21 čer 2006 16:23

Fixni ještě v HijackThisu tyto řádky:

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Local Page =
O2 - BHO: (no name) - {43F31A50-EBB0-4926-A058-9F89EDC21C41} - C:\WINDOWS\System32\iAudit\iaudit_t.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O9 - Extra button: Informace o pluginu iAudit - {912B1533-A668-41B3-92E6-627B150EDB90} - http://monitor.iaudit.info/info (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Plugin iAudit - {912B1533-A668-41B3-92E6-627B150EDB90} - http://monitor.iaudit.info/info (file missing)


Ten iAudit jsi už odinstalovala? Ten program se mi vůbec nelíbí. Znáš svou IP adresu, popřípadě IP tvého providera?

O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{43A56D78-8A65-4403-9D16-FB4F99FAAE9C}: NameServer = 10.10.2.1

patří k nim tohle číslo? Je trochu nezvyklé na tyhle končiny. Ale může to být legální. Raději si to zjisti.

Co se týká té myši, tak stlač zároveň tlačítko Windows+Pause/Break. V okně Vlastnosti systému vyber Hardware > Správce zařízení > myši a jiné polohovací zařízení, rozklikni jej a označ tvou myš. Pravým na ni dej Vlastnosti > Ovladače a dej aktualizovat. Jestli nemáš přímo od ní CD s ovladači, nechej vyhledat na netu.

V Ovládacích panelech najeď na myš > Vlastnosti a trochu si pohrej s nastavením Tlačítka, Ukazatele, Možnosti ukazatele, Kolečko a Hardware

Uživatelský avatar
Anna
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 101
Registrován: březen 05
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Příspěvekod Anna » 21 čer 2006 17:23

Moc díky za rady a trpělivost, já už tu trpělivost ztrácím. Co jde dělat bez myši, dělám bez myši. Myš totiž pořád častěji vůbec nereaguje - úplně zamrzne- a rozjede se na chvíli teprve po restartu počítače.

IAdudit jsem teď odinstalovala (před tím jsem to nějak přehlédla).

Co se týče IP providera asi tě zkladu, ale nevím co to je. Pokud to má být ten kdo mi poskytuje připojení k internetu, tak jsou to kluci, kteří se teprve nedávno registrovali a začínají. Zprávy odesíláme tuším přes viedeonznojmo, ale přesnou adresu bych musela najít.

Ovladače myši už jsem kontrolovala před tím a hlásilo mi to, že není žádná nová verze ovladačů. Myš mám psanou: myš kompatibilní s portem PS/2.

Soubory ovladače: C:\windows\system32\i8042prt.sys a C:\windows\system32\mouclass.sys


Ještě mě napadlo, není možné, že bych u obou myší měla nějak pokažené kontatky nebo drátky ? Myš s kuličkou mám v rezervě už dost starou, ale tu optickou mám asi půl roku. Obě jsou značky Genius.
Anna

Uživatelský avatar
mijaja
Tvůrce článků
Level 6.5
Level 6.5
Příspěvky: 4136
Registrován: září 05
Bydliště: Zlín
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod mijaja » 21 čer 2006 17:39

To že nejsou nové verze ovladačů nás nemusí překvapit. Jde spíše o to, jestli ty stávající nejsou nějak poznamenané těmi šmejdy. Proto bych je raději odebral a zkusil nainstalovat znovu.

Uživatelský avatar
Anna
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 101
Registrován: březen 05
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Příspěvekod Anna » 21 čer 2006 18:02

Tak to jsem pochopitelně nikdy nedělala. Takže já dám odebrat ovladače a pak co? Restartovat? A jak nainstaluju nové?
Anna

Uživatelský avatar
mijaja
Tvůrce článků
Level 6.5
Level 6.5
Příspěvky: 4136
Registrován: září 05
Bydliště: Zlín
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod mijaja » 21 čer 2006 18:08

Můžeš klidně restartovat. Systém si po náběhu sám vyžádá instalaci nových. Akorát povolíš, aby si je sám našel na netu.

Uživatelský avatar
Anna
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 101
Registrován: březen 05
Pohlaví: Žena
Stav:
Offline

Příspěvekod Anna » 21 čer 2006 18:27

Tak mám odinstalováno, nainstalováno a myš je pořád "šílená". Přepíná kam nechci, kouše se, popojíždí po kouskách nebo naopak po velkých skocích ........... Napadá tě ještě něco? Já si snad koupím novou myš. Jen je mi divné, že by dvě různé myši měly stejnou "nemoc"
Anna

Uživatelský avatar
mijaja
Tvůrce článků
Level 6.5
Level 6.5
Příspěvky: 4136
Registrován: září 05
Bydliště: Zlín
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline
Kontakt:

Příspěvekod mijaja » 21 čer 2006 18:50

To je právě na pováženou. Aby i ta třetí nebyla stejně "postižená". V nápovědě woken se píše

Kód: Vybrat vše

Myš IntelliMouse: Ukazatel myši se pohybuje chaoticky nebo nereaguje na systém Windows XP.
Produkty, které se vztahují k tomuto článku.
ID článku : 321122
Poslední aktualizace : 13. března 2006
Revize : 5.3
DŮLEŽITÉ: Tento článek obsahuje informace o změnách registru. Před úpravami je nutné registr zálohovat. Seznamte se také s postupem při obnovení registru v případě, že nastanou potíže. Informace o zálohování, obnovení a úpravě registru najdete v následujícím článku znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
256986 (http://support.microsoft.com/kb/256986/CS/) Popis registru systému Microsoft Windows

Upozornění: Kroky uvedené v části Řešení v tomto článku mohou vypnout integrované polohovací zařízení přenosného počítače.
Na této stránce

Příznaky

Příčina

Řešení

Vytvořte bod obnovení systému nebo soubor Záloha registru

Windows XP

Systém Windows 2000 nebo Windows 98

Odstranění softwaru polohovacího zařízení IntelliMouse nebo softwaru Logitech

Odebrání klíčů registru

Odebrání zařízení ze Správce zařízení

Přeinstalace zařízení IntelliMouse

Další informace
Příznaky
Používáte-li běžnou myš nebo myš IntelliMouse společnosti Microsoft, můžete zaznamenat jeden nebo více z následujících příznaků: • Ukazatel myši se pohybuje chaoticky.

 
• Ukazatel nereaguje na pohyb polohovacího zařízení.

 
• Klepnutí na tlačítka nemají žádný účinek.

 
• Polohovací zařízení přestane po několika minutách používání pracovat.

 
• Na panelu Myš v okně Ovládací panely nejsou některé možnosti nebo karty k dispozici.

 
• Připojíte-li k počítači sériovou myš typu Plug and Play, polohovací zařízení Microsoft EasyBall nebo myš IntelliMouse, nemusí být toto nové zařízení systémem Windows rozpoznáno. Spuštění Průvodce přidáním nového hardwaru tuto potíž neodstraní.

 Zpět nahoru

Příčina
Tato situace může nastat, jsou-li v počítači soubory předchozí instalace polohovacího zařízení.
 Zpět nahoru

Řešení
Chcete-li tuto potíž odstranit, vytvořte bod obnovení systému nebo zálohujte registr, odeberte software daného zařízení, odeberte přidružené klíče registru, odeberte položky příslušného zařízení ze Správce zařízení a potom polohovací zařízení IntelliMouse znovu nainstalujte. Postupujte takto:

Upozornění: Použijete-li Editor registru nesprávně, můžete způsobit vážné problémy, které mohou vyžadovat přeinstalaci operačního systému. Společnost Microsoft nemůže zaručit, že potíže vzniklé v důsledku nesprávného použití Editoru registru budete moci vyřešit. Editor registru používáte na vlastní nebezpečí.

 Zpět nahoru

Vytvořte bod obnovení systému nebo soubor Záloha registru
Použijte příslušný postup podle verze systému Windows v počítači.
Windows XP
1. Stiskněte kombinaci kláves CTRL+ESC, pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Všechny programy a potom stiskněte klávesu ENTER.
2. Pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Příslušenství.
3. Pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Systémové nástroje.
4. Pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Obnovení systému a stiskněte klávesu ENTER.
5. Pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Vytvořit bod obnovení a stiskněte klávesu ENTER.
6. Dokončete bod obnovení podle pokynů na obrazovce.

Systém Windows 2000 nebo Windows 98
1. V nabídce Start klepněte na příkaz Spustit, do pole Otevřít zadejte příkaz regedt32 a klepněte na tlačítko OK.
2. Vyhledejte klíč registru
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet
a klepněte na něj.
3. V nabídce Registr klepněte na příkaz Uložit klíč.
4. Do pole Název souboru zadejte jednoznačný název klíče.
5. V poli Uložit v klepněte na požadované umístění souboru a potom klepněte na tlačítko Uložit.
6. V nabídce Registr klepněte na příkaz Konec.

 Zpět nahoru

Odstranění softwaru polohovacího zařízení IntelliMouse nebo softwaru Logitech
1. Stiskněte kombinaci kláves CTRL+ESC.
2. Pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Ovládací panely a stiskněte klávesu ENTER.
3. V nabídce Ovládací panely přejděte pomocí kláves se šipkou na položku Přidat nebo odstranit programy a stiskněte klávesu ENTER.
4. Pomocí kláves se šipkou přejděte na libovolný software IntelliPoint nebo Logitech, stisknutím klávesy TAB přejděte na příkaz Odstranit a stiskněte klávesu ENTER.

 Zpět nahoru

Odebrání klíčů registru
1. Stiskněte kombinaci kláves CTRL+ESC.
2. Pomocí kláves se šipkou přejděte na příkaz Spustit a stiskněte klávesu ENTER.
3. Do pole Otevřít zadejte příkaz regedit a stiskněte klávesu ENTER.
4. Pomocí kláves se šipkou přejděte na následující klíč registru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E96F-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
.
5. Pomocí kláves se šipkou přejděte postupně na každý podklíč. Každému podklíči přísluší jedno čtyřmístné číslo. V pravém podokně zobrazte řádek Popis jednotky. Pokud informace vpravo od řádku Popis jednotky udávají jakoukoli myš, odstraňte stisknutím klávesy DELETE pouze tento podklíč. Po zobrazení výzvy k potvrzení odstranění klepněte na tlačítko Ano.
6. Pomocí kláves se šipkou přejděte na následující klíč registru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{745A17A0-74D3-11D0-B6FE-00A0C90F57DA}
.
7. Pomocí kláves se šipkou přejděte postupně na každý podklíč. Každému podklíči přísluší jedno čtyřmístné číslo. V pravém podokně zobrazte řádek Popis jednotky. Pokud informace vpravo od řádku Popis jednotky udávají jakoukoli myš, odstraňte stisknutím klávesy DELETE pouze tento podklíč. Po zobrazení výzvy k potvrzení odstranění klepněte na tlačítko Ano.
8. Pomocí kláves se šipkou přejděte na následující klíč:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CriticalDeviceDatabase\*pnp 0f13
.
9. Pomocí kláves se šipkou přejděte na soubor *pnp 0f13 a stiskněte klávesu DELETE. Po zobrazení výzvy k potvrzení odstranění klepněte na tlačítko Ano.
10. Pomocí kláves se šipkou přejděte na následující klíč:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\CriticalDeviceDatabase\hid#VID_045E&PID_#### ,

kde #### je číslo, například 0009.
11. Stiskněte klávesu DELETE. Po zobrazení výzvy k potvrzení odstranění klepněte na tlačítko Ano.
12. Opakujte kroky 10 a 11 a odstraňte všechny následující klíče (jsou-li v počítači přítomny): • VID_045E&PID_0009="Microsoft USB IntelliMouse"
• VID_045E&PID_001E="Microsoft USB IntelliMouse Explorer"
• VID_045E&PID_0023="Microsoft USB Trackball Optical"
• VID_045E&PID_0024="Microsoft USB Trackball Explorer"
• VID_045E&PID_0025="Microsoft USB IntelliMouse with IntelliEye"
• VID_045E&PID_0029="Microsoft USB IntelliMouse Web"
• VID_045E&PID_0039="Microsoft USB IntelliMouse Optical"
• VID_045E&PID_0040="Microsoft USB Wheel Mouse Optical"
• VID_045E&PID_0047="Microsoft USB IntelliMouse Explorer 3.0"
• VID_046D&PID_C000="Logitech USB First/Pilot Mouse"
• VID_046D&PID_C001="Logitech USB First/Pilot Mouse+"
• VID_046D&PID_C002="Logitech USB MouseMan Wheel"
• VID_046D&PID_C003="Logitech USB MouseMan"
• VID_046D&PID_C004="Logitech USB WingMan Gaming Mouse"
• VID_046D&PID_C005="Logitech USB WingMan Gaming Wheel Mouse"
• VID_046D&PID_C00B="Logitech USB MouseMan Wheel+"
• VID_046D&PID_C00C="Logitech USB WheelMouse"
• VID_046D&PID_C00D="Logitech USB MouseMan Wheel+"
• VID_046D&PID_C00E="Logitech USB Wheel Mouse"
• VID_046D&PID_C030="Logitech USB iFeel Mouse"
• VID_046D&PID_C031="Logitech USB iFeel Mouse+"
• VID_046D&PID_C032="Logitech USB iFeel MouseMan"
• VID_046D&PID_C033="Logitech USB iFeel MouseMan+"
• VID_046D&PID_C401="Logitech USB TrackMan Marble Wheel"
• VID_046D&PID_C402="Logitech USB Marble Mouse"
• VID_046D&PID_C403="Logitech USB Turbo TrackMan Marble FX"
• VID_046D&PID_C404="Logitech USB TrackMan Wheel"
• VID_046D&PID_C501="Logitech USB Cordless Mouse"
• VID_046D&PID_C502&MI_01&Col01="Logitech HID Cordless Mouse+"
• VID_046D&PID_C502&MI_01&Col04="Logitech HID Cordless Mouse+"
 
13. Pomocí kláves se šipkou přejděte na následující klíč:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\DeviceClasses\{378de44c-56ef-11d1-bc8c-00a0c91405dd}
.
14. Stiskněte klávesu DELETE. Po zobrazení výzvy k potvrzení odstranění klepněte na tlačítko Ano.

 Zpět nahoru

Odebrání zařízení ze Správce zařízení
1. Stiskněte kombinaci kláves CTRL+ESC, pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Ovládací panely a stiskněte klávesu ENTER.
2. Pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Systém a stiskněte klávesu ENTER.
3. Pomocí kláves se šipkou přejděte na kartu Hardware, pomocí klávesy TAB přejděte na položku Správce zařízení a stiskněte klávesu ENTER.
4. Pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Myš a jiná polohovací zařízení a stiskněte klávesu ENTER.
5. Klepněte na libovolné polohovací zařízení související s myší IntelliMouse nebo se sběrnicí USB a stiskněte klávesu DELETE. Po zobrazení výzvy k potvrzení odstranění klepněte na tlačítko Ano.
6. Odeberte zařízení podle pokynů na obrazovce.
7. Pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Zařízení standardu HID a stiskněte klávesu ENTER.
8. Pomocí kláves se šipkou přejděte na libovolné zařízení v tomto okně a stiskněte klávesu DELETE. Po zobrazení výzvy k potvrzení odstranění klepněte na tlačítko Ano.
9. Opakujte krok 8, dokud neodeberete všechna zařízení.
10. Pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Řadiče sběrnice USB.
11. Pomocí kláves se šipkou přejděte na libovolné zařízení, které udává Kořenový rozbočovač nebo Hostitelský řadič, a stiskněte klávesu DELETE. Po zobrazení výzvy k potvrzení odstranění klepněte na tlačítko Ano.
12. Pomocí kláves se šipkou přejděte na položku Myš a jiná polohovací zařízení.
13. Pomocí kláves se šipkou přejděte na libovolné jiné zařízení v tomto okně a stiskněte klávesu DELETE. Po zobrazení výzvy k potvrzení odstranění klepněte na tlačítko Ano.

-----------------------------

Přeinstalace zařízení IntelliMouse
1. Připojte zařízení IntelliMouse k počítači.
2. Restartujte počítač.
3. Dokončete instalační proces podle pokynů na obrazovce.

----------------------------

Další informace
Další informace o polohovacích zařízeních, která nepracují podle očekávání, naleznete v následujícím článku znalostní báze Microsoft Knowledge Base:
185663 (http://support.microsoft.com/kb/185663/CS/) Ukazatel myši se pohybuje chaoticky nebo nereaguje (Tento článek může obsahovat odkazy na anglický obsah (dosud nepřeložený).)

--------------------------------------------------------------------------------

Informace v tomto článku jsou určeny pro produkt:
• Microsoft IntelliMouse 1.0
• Microsoft IntelliMouse Trackball 1.0
• Microsoft IntelliPoint 1.0
• Microsoft IntelliPoint 1.1
• Microsoft IntelliPoint 2.0
• Microsoft IntelliPoint 2.1
• Microsoft IntelliPoint 2.2
• Microsoft IntelliPoint 3.0
• Microsoft IntelliPoint 3.1
• Microsoft IntelliPoint 3.2
• Microsoft IntelliPoint 4.11
• Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0
• Visio Corporation Visio 5.0 Technical
• Myš Microsoft IntelliMouse Optical 1.1
• Microsoft Intellimouse Trackball Explorer
• Microsoft Intellimouse Trackball Optical
• Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0
• Microsoft IntelliMouse with IntelliEye
• Microsoft IntelliMouse Explorer for Bluetooth 2.0
• Microsoft IntelliMouse Web
• Microsoft IntelliPoint 5.1
• Microsoft Optical Desktop Elite for Bluetooth
• Myš Microsoft Wheel Mouse 2.0
• Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer 2.0
• Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer for Bluetooth

Klíčová slova:  kbhardware kbenv kbprb KB321122


Jestli ti to nějak pomůže. :idea:


Zpět na “Vše ostatní (Off topic)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů