Stránka 1 z 1
Render time Shreka na domácím PC
Napsal: 26 dub 2011 18:06
od HooX
Dobrý den,
potřeboval bych zjistit, jak zhruba dlouho by trvalo renderování některého 3D animovaného celovečerního filmu na průměrném domácím PC, např. Shreka nebo Hledá se Nemo. Nemám čas to zkoušet :).
Díky
Re: Render time Shreka na domácím PC
Napsal: 26 dub 2011 18:13
od Žbeky
Opravdu nemáš - nedočkal by ses. Dnešní časy jsou okolo 20-30 milionů CPU hodin. CPU hodina je doba nutná k výpočtu jednoho snímku a není to reálná hodina. Na výkonných serverech to třeba bude půl hodiny, ale těch serverů pracují najednou tisíce. Na běžném PC by ti klidně výpočet jednoho snímku trval několik hodin a vynásob si to 20 000 000 průchody...
Re: Render time Shreka na domácím PC
Napsal: 26 dub 2011 18:25
od HooX
Díky žbeky :) Co tam mám teda napsat? Roky?
--- Doplnění předchozího příspěvku (26 Dub 2011 18:25) ---
Díky žbeky :) Co tam mám teda napsat? Roky?
Re: Render time Shreka na domácím PC
Napsal: 26 dub 2011 18:26
od Žbeky
Spíš až dekády

Re: Render time Shreka na domácím PC
Napsal: 26 dub 2011 19:06
od faraon
Napiš tam že Shrek Třetí byl renderován současně na stovkách pracovních stanic běžích na Linuxu a obsahujících téměř 4000 dvoujádrových procesorů AMD Opteron, a práce trvala 20 milionů hodin, což by na dnešním "běžném domácím počítači" trvalo zhruba
tři tisíce let!
Ovšem pokud by pro tuhle práci nějaký šikovný hacker dokázal zapřáhnout botnet, plýtvající svým výkonem na rozesílání spamů, tak by s tím mohl být hotový v cuku letu. Zatím největší zjistěný botnet obsahoval právě těch 20 milionů počítačů, takže největší problém by byl rozeslat jim data ke zpracování a nezahltit celý Internet

Re: Render time Shreka na domácím PC
Napsal: 26 dub 2011 22:27
od HooX
Díky moc
