Stránka 1 z 2
Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 16:10
od Sekys
Dobrý den potřeboval bych poradit ... řekněme ... že chci vytvořit nejakou jednoduší hru ... umím C++ ... a umím v 3Ds max ... co dál potřebuju k tomu abych tu hru mohl zprovoznit ... není mi jasná jedna vec .. v 3Ds max udelam objekt ... ten obalím texturou kterou vytvořím treba v malování nebo photoshopu ... ale co mám teda dělat dál ? dekuju
Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 16:13
od domitea
Chtělo by to nějaký Engine, který by se staral o ten model a pohyb modelu. Na c++ je tuším Irrlicht
Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 16:15
od memphisto
Crytec teď uvolnil zadara
CryEngine3 a můžeš si hrát

Je jen pro nekomerční účely!
Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 16:17
od Sekys
tzn. muzu si hrát ... ale vydat hru nemuzu ?
--- Doplnění předchozího příspěvku (22 Srp 2011 16:18) ---
Takže v podstatě .... stačí udelat objekt .. dát mu texturu ... naházet do toho Irrlichtu ... prisoudit pomocí C++ tem objektum vlastnosti ... a je to ? ... hra je na svete ?
Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 16:19
od memphisto
Vydat hru můžeš, ale jen s jejich svolením

Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 16:20
od Sekys
heh

takže nemuzu

--- Doplnění předchozího příspěvku (22 Srp 2011 16:22) ---
domitea píše:Chtělo by to nějaký Engine, který by se staral o ten model a pohyb modelu. Na c++ je tuším Irrlicht
a co nejaký editor ... kam bych ty objekty naházel ... na to je taky ten engine Irrlicht ?
Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 16:46
od faraon
A co použít něco pod GNU GPL?
ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/quake2/sourceJestli teda nemáš problém se zveřejněním vlastních zdrojáků

Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 17:39
od Sekys
Prosím vás odpovezte mi na todleto ... stačí mi na vývoj hry ... textura v photoshopu .. objekt v 3Ds max ... a ten engine Irrlicht ano ?
Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 17:47
od domitea
Měl by, ale ten CryEngine taky není k zahození.
Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 19:24
od Sekys
A v čem mám delat mapy ... do tý hry ... jako navrhu si obejkty ... to už mám ... ale v čem mám ty objekty poskladat nejak k sobe ... abych tam mohl chodit .to mám delat v tom 3DS max ... nebo se to dá i v tom Enginu ... ?
Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 21:57
od domitea
Je k tomu dokumentace......
Re: Výroba hry
Napsal: 22 srp 2011 22:24
od Sekys
tak mi to napiš rovnou jakej "editor" mám pouzit 3D studio nebo ten engine ? ( jestli to víš)