MDA Vario-má ho někdo?Podělte se semnou o zkušenosti !!
Napsal: 03 led 2007 09:46
Já mám jednu .A nen.................
Co se budu rozepisovat, tady je dopis ,který jsem posílal na ředitelství T-MOBILE do Prahy.
Vážení,
považuji za nutné se ohradit proti službám ,se kterými jsem se setkal ve dnech 2.1.2007-3.1.2007 na lince podpory pro zákazníky sítě T-mobile.
Po koupi a prvním nadšení z telefonu AMD Vario přišlo rozčarování ze Zákaznické linky T-Mobile.
Budu se problému věnovat pro přehlednost po bodech.
1)
Možnost surfování po internetu v tarifu Email+Surf je možné pouze s aplikací Web ´n´ walk.To jsem ještě byl ochoten překousnout.Bohužel po první instalaci jsem zjistil několik chyb.Při každém načtení stránky se ukázala hláška „ web n walk wishes to access the network, which might use call time.Tato sada aplikací MIDlet není důvěryhodná.V tomto případě povolit?“
Po dotazu co s tím mě bylo řečeno , že se jedná o starý firmware a že je třeba si ho nechat přehrát.Moje verze :Verze ROM 2.21.2.7. CSY
Datum Rom 3/9/06
Verze rádia 02.19.11
Verze protokolu 4.1.13.09
Verze paměti ExtROM 2.21.2.111
Asi nebude pro Vás problém ověřit si že ve dnech řešení tohoto problému na Vašich stránkách jiná verze nebyla.
Oprava resp. přehrání firmware mě bylo doporučeno i u problému s diakritikou v tomto prohlížeči.
Nakonec doporučení abych se obrátil na výrobce.Upozorňuji, že s výrobcem nejsem v žádném smluvním vztahu.Telefon jsem zakoupil od T-Mobile a telefon 242440222 ,který mě dala operátorka rozhodně není telefon výrobce.Nebo máte pocit ,že toto je výrobce http://www.gsmobile.com/ ???Přijde mě to jako ,když si ze mne někdo dělá legraci.A ještě něco.Pokud si najedete na stránkách T-Mobile na přehled telefonů tak máte možnost z rolovací lišty filtrovat mobilní telefony podle výrobce, já jsem si vybral výrobce T-Mobile.Co myslíte, jaký telefon se tam mimo jiné ukáže.Ano MDA Vario.Je to jako by jste se chlubili vskutku hezkým telefonem.Pokud člověk na Vašich stránkách obdivuje tento pohledný telefon tak vystupujete jako výrobci,ale pokud je problém tak dáte zákazníkovi telefonní číslo se slovy , s tím nemáme nic společného to se musíte obrátit na výrobce.Vskutku originální způsob prezentace.
Je to dobré aby si člověk stále připomínal že je v Čechách.
2)Kontrola přenesených dat GPRS.Jelikož jsem s Vaším prohlížečem v telefonu za cca 11.000,- Kč krajně nespokojený Rozhodl jsem se používat alternativu jinou.Software výrobce třetí strany.Jelikož ve své nekonečné „moudrosti“ umožňujete použití v rámci předplaceného internetu pouze jeden produkt ,naprosto nedokonalí a neschopný zobrazovat v Čechách českou diakritiku musel jsem začít kontrolovat přenesená data GPRS abych měl přehled o platbách.
První telefonování bylo pro mne naprosto v pořádku, protože mě slečna či paní sdělila že příslušný software je dodán na CD , které mělo být součástí balení.Bohužel mě pozapomněla říci název software a já jsem nic podobného co by se týkalo kontroly přenesených dat na CD nenašel musel jsem telefonovat znova.Jaké bylo ale moje rozčarování když mě mužík ze zákaznické linky sdělil, že příslušný software je jen v telefonu a pokud tam není , že je ke stažení na internetu.Ano řekl na internetu nikoli na stránkách T-Mobile.Na internetu jsem takoví software našel, ale za cenu 14 eur.Pokud měl být v telefonu a nebyl a já za něj měl zaplatit výše zmiňovanou cenu , asi bych byl blázen.
Nešlo to jinak rozjel jsem se do Vaší prodejny v Nisa centru Hypernova v Liberci.K mému úžasu zde věděli to samé jako na Zákaznické lince.Tedy nic.Mimochodem si myslím, že je to dost málo.
Opět mě vnucovali přehrání novějšího firmwaru telefonu, který nebyl.K tomu aby si našel současnou verzi v mém telefonu asi neměl dostatek času ,chuti nebo zkušeností.To bylo k bodu 1.
Našel však na Vašich stránkách software ,který byl určený ke kontrole přenesených dat, jmenuje GPRS Monitor.Ovšem jak už z pohledu na celí odkaz plyne „T-Mobile MDA II - GPRS monitor“ na můj telefon MDA Vario tento software nešel nainstalovat , protože jak se domnívám Vario I a Vario II jsou poněkud rozdílné.
A co z toho plyne??Že po dvou dnech konzultací s rádoby fundovanými poradci od T-Mobile se mě Web ´n´ walk stále ptá po načtení každé jedné stránky jestli chci tuto nedůvěryhodnou sadu aplikací MIDlet povolit.Stále dokola přemýšlím co znamená slovo „přečti“ ,protože díky aplikaci Web ´n´ walk vidím akorát „p[]e[]ti“.No a nakonec ?Doufám že mě T-Mobile správně napočítá data přenesená přes GPRS, protože on je ten velký a jedině on to může vědět.No co se dá dělat , kontrola sice není, ale alespoň si vypěstujeme důvěru.A nad ní není.
Já ovšem předpokládám, že vedení zákaznického centra by mohlo dělat více než jen pěstovat nedůvěru k poskytovaným službám.
Věřím že řešení problému bude natolik efektivní, že nepovede k naprosté ztrátě důvěry ve služby poskytované společností T-Mobile.
Edit Alias75 měl jsem v pc dvě verze.Tato je správná
Co se budu rozepisovat, tady je dopis ,který jsem posílal na ředitelství T-MOBILE do Prahy.
Vážení,
považuji za nutné se ohradit proti službám ,se kterými jsem se setkal ve dnech 2.1.2007-3.1.2007 na lince podpory pro zákazníky sítě T-mobile.
Po koupi a prvním nadšení z telefonu AMD Vario přišlo rozčarování ze Zákaznické linky T-Mobile.
Budu se problému věnovat pro přehlednost po bodech.
1)
Možnost surfování po internetu v tarifu Email+Surf je možné pouze s aplikací Web ´n´ walk.To jsem ještě byl ochoten překousnout.Bohužel po první instalaci jsem zjistil několik chyb.Při každém načtení stránky se ukázala hláška „ web n walk wishes to access the network, which might use call time.Tato sada aplikací MIDlet není důvěryhodná.V tomto případě povolit?“
Po dotazu co s tím mě bylo řečeno , že se jedná o starý firmware a že je třeba si ho nechat přehrát.Moje verze :Verze ROM 2.21.2.7. CSY
Datum Rom 3/9/06
Verze rádia 02.19.11
Verze protokolu 4.1.13.09
Verze paměti ExtROM 2.21.2.111
Asi nebude pro Vás problém ověřit si že ve dnech řešení tohoto problému na Vašich stránkách jiná verze nebyla.
Oprava resp. přehrání firmware mě bylo doporučeno i u problému s diakritikou v tomto prohlížeči.
Nakonec doporučení abych se obrátil na výrobce.Upozorňuji, že s výrobcem nejsem v žádném smluvním vztahu.Telefon jsem zakoupil od T-Mobile a telefon 242440222 ,který mě dala operátorka rozhodně není telefon výrobce.Nebo máte pocit ,že toto je výrobce http://www.gsmobile.com/ ???Přijde mě to jako ,když si ze mne někdo dělá legraci.A ještě něco.Pokud si najedete na stránkách T-Mobile na přehled telefonů tak máte možnost z rolovací lišty filtrovat mobilní telefony podle výrobce, já jsem si vybral výrobce T-Mobile.Co myslíte, jaký telefon se tam mimo jiné ukáže.Ano MDA Vario.Je to jako by jste se chlubili vskutku hezkým telefonem.Pokud člověk na Vašich stránkách obdivuje tento pohledný telefon tak vystupujete jako výrobci,ale pokud je problém tak dáte zákazníkovi telefonní číslo se slovy , s tím nemáme nic společného to se musíte obrátit na výrobce.Vskutku originální způsob prezentace.
Je to dobré aby si člověk stále připomínal že je v Čechách.
2)Kontrola přenesených dat GPRS.Jelikož jsem s Vaším prohlížečem v telefonu za cca 11.000,- Kč krajně nespokojený Rozhodl jsem se používat alternativu jinou.Software výrobce třetí strany.Jelikož ve své nekonečné „moudrosti“ umožňujete použití v rámci předplaceného internetu pouze jeden produkt ,naprosto nedokonalí a neschopný zobrazovat v Čechách českou diakritiku musel jsem začít kontrolovat přenesená data GPRS abych měl přehled o platbách.
První telefonování bylo pro mne naprosto v pořádku, protože mě slečna či paní sdělila že příslušný software je dodán na CD , které mělo být součástí balení.Bohužel mě pozapomněla říci název software a já jsem nic podobného co by se týkalo kontroly přenesených dat na CD nenašel musel jsem telefonovat znova.Jaké bylo ale moje rozčarování když mě mužík ze zákaznické linky sdělil, že příslušný software je jen v telefonu a pokud tam není , že je ke stažení na internetu.Ano řekl na internetu nikoli na stránkách T-Mobile.Na internetu jsem takoví software našel, ale za cenu 14 eur.Pokud měl být v telefonu a nebyl a já za něj měl zaplatit výše zmiňovanou cenu , asi bych byl blázen.
Nešlo to jinak rozjel jsem se do Vaší prodejny v Nisa centru Hypernova v Liberci.K mému úžasu zde věděli to samé jako na Zákaznické lince.Tedy nic.Mimochodem si myslím, že je to dost málo.
Opět mě vnucovali přehrání novějšího firmwaru telefonu, který nebyl.K tomu aby si našel současnou verzi v mém telefonu asi neměl dostatek času ,chuti nebo zkušeností.To bylo k bodu 1.
Našel však na Vašich stránkách software ,který byl určený ke kontrole přenesených dat, jmenuje GPRS Monitor.Ovšem jak už z pohledu na celí odkaz plyne „T-Mobile MDA II - GPRS monitor“ na můj telefon MDA Vario tento software nešel nainstalovat , protože jak se domnívám Vario I a Vario II jsou poněkud rozdílné.
A co z toho plyne??Že po dvou dnech konzultací s rádoby fundovanými poradci od T-Mobile se mě Web ´n´ walk stále ptá po načtení každé jedné stránky jestli chci tuto nedůvěryhodnou sadu aplikací MIDlet povolit.Stále dokola přemýšlím co znamená slovo „přečti“ ,protože díky aplikaci Web ´n´ walk vidím akorát „p[]e[]ti“.No a nakonec ?Doufám že mě T-Mobile správně napočítá data přenesená přes GPRS, protože on je ten velký a jedině on to může vědět.No co se dá dělat , kontrola sice není, ale alespoň si vypěstujeme důvěru.A nad ní není.
Já ovšem předpokládám, že vedení zákaznického centra by mohlo dělat více než jen pěstovat nedůvěru k poskytovaným službám.
Věřím že řešení problému bude natolik efektivní, že nepovede k naprosté ztrátě důvěry ve služby poskytované společností T-Mobile.
Edit Alias75 měl jsem v pc dvě verze.Tato je správná