ziadna reakcia

--- Doplnění předchozího příspěvku (10 Čer 2014 14:55) ---
tablet mame 5 mesiacov, kedze som stratila zuruku aj blocek nam, musim si ho dat opravit na vlastne naklady. Dala som ho teda do servisu, ale vraj sa mu nedarilo dam nahodit flash ci nieco take, tak som si ho po viac ako mesiaci uz zobrala a snazim sa najst nejake info a pomoc, ako to mozno rozbehnut sama. Ale vyzera to tak, ze skonci zas v nejakom servise.
--- Doplnění předchozího příspěvku (10 Čer 2014 19:11) ---
takze toto mi poslali z prestigia, ale tablet nereaguje na nic...
Pro odstranění tohoto problému můžete nainstalovat novu verzi firmwaru nebo reflashovat stávající.
Postupujte následovně:
1) Stáhněte firmware z našich oficiálních webových stránek:
http://de05.dl.prestigio.com/Service_Fi ... 1.0.42.zip2) Po stažení rozbalte všechny soubory z archivu.
3) Postupujte podle návodu obsaženém v archivu.
4) Všechna data na vašem zařízení budou smazána.