Stránka 1 z 1

Prestigio multipad 8.0 HD

Napsal: 10 čer 2014 13:33
od lubica351
Ahojte, vie mi niekto poradit ohladne tabletu Prestigio multipad 8.0 HD PM5588C_DUO, kde po zapnuti nabehne len uvodna obrazovka? Tablet bol viac ako mesiac v oprave a nic s nim neurobil. Dakujem za pomoc.

Re: Prestigio multipad 8.0 HD

Napsal: 10 čer 2014 13:52
od noskin
Osobně to u tohoto tabletu řeším neustále...

Dlouze podržet Power + Vol-
Dostaneš se do recovery
Provést factory reset...

Snad to bude takto stačit....

Re: Prestigio multipad 8.0 HD

Napsal: 10 čer 2014 14:03
od lubica351
mne tam stale nabehne len ta uvodna obrazovka a nic viac

Re: Prestigio multipad 8.0 HD

Napsal: 10 čer 2014 14:16
od noskin
I po tom formatu?

Někde píšou i Power a Vol+ ..... v každém případě zkoušet se tímto stylem dostat do recovery.....

Re: Prestigio multipad 8.0 HD

Napsal: 10 čer 2014 14:32
od lubica351
pri power +vol- ziadna reakcia
pri power +vol+ uvodna obrazovka, nic viac

Re: Prestigio multipad 8.0 HD

Napsal: 10 čer 2014 14:37
od noskin
Další možností je zkusit dát do tabletu kabel, stisknout Volume- a následně strčit kabel do PC....takto mi to také šlo...je pravdou, ze poprve se tam dostat je docela pakarna. ...

Re: Prestigio multipad 8.0 HD

Napsal: 10 čer 2014 14:44
od lucaso84
Rozhodně bych jim ho vrátil. Já pokud by mě to dělalo a nebyl bych zkušený v této oblasti tak hned zpátky na reklamaci. Přeci nebudu řešit proč to nejde od toho jsou oni. A k tomu byl přes měsíc v opravě. Hned jak by padlo 30 dní a nebylo to opraveno tak peníze zpátky a hned. Teda pokud to nemáš koupeno jako podnikatel tam se 30 dní nevztahuje.

Re: Prestigio multipad 8.0 HD

Napsal: 10 čer 2014 14:48
od lubica351
ziadna reakcia :-(

--- Doplnění předchozího příspěvku (10 Čer 2014 14:55) ---

tablet mame 5 mesiacov, kedze som stratila zuruku aj blocek nam, musim si ho dat opravit na vlastne naklady. Dala som ho teda do servisu, ale vraj sa mu nedarilo dam nahodit flash ci nieco take, tak som si ho po viac ako mesiaci uz zobrala a snazim sa najst nejake info a pomoc, ako to mozno rozbehnut sama. Ale vyzera to tak, ze skonci zas v nejakom servise.

--- Doplnění předchozího příspěvku (10 Čer 2014 19:11) ---

takze toto mi poslali z prestigia, ale tablet nereaguje na nic...


Pro odstranění tohoto problému můžete nainstalovat novu verzi firmwaru nebo reflashovat stávající.
Postupujte následovně:
1) Stáhněte firmware z našich oficiálních webových stránek:
http://de05.dl.prestigio.com/Service_Fi ... 1.0.42.zip
2) Po stažení rozbalte všechny soubory z archivu.
3) Postupujte podle návodu obsaženém v archivu.

4) Všechna data na vašem zařízení budou smazána.