Stránka 1 z 1

Pomoc při reklamaci čtečky  Vyřešeno

Napsal: 15 črc 2015 14:43
od carrypto
Zdravím!
Mám problém s reklamací a jako neznalý bych potřeboval poradit. Reklamoval jsem čtečku a dnes mi přišel email,že reklamace jde řešit jen jako pozáruční oprava. Ta je ale v podstatě stejně drahá jako kdybych si koupil novou čtečku.

Dopis, co mi přišel

Dobrý den,
dovoluji si Vás oslovit v rámci Vaši reklamace xxx, kde po bližším prozkoumání ze strany autorizovaného servisního střediska bylo zjištěno, že případ nelze řešit v rámci výrobcem uznávaných záručních podmínek, ale je pouze možné řešit celou věc dále jako pozáruční opravu. Pozáruční opravu je nutné uhradit z Vaší strany, přičemž suma v tomto konkrétním případě je 1874 Kč bez DPH.
V případě, že s cenovým návrhem na pozáruční opravu souhlasíte, dovolím si Vás požádat o zaslání Vašeho souhlasu nejpozději do 3 kalendářních dnů. Pokud byste v této lhůtě nereagoval, budeme to považovat jako nesouhlas s navrhovaným řešením a zařízení bude stáhnuto zpět z autorizovaného servisního střediska. V opačném případě, tedy odsouhlasení pozáruční opravy je nutné brát v potaz, že se nejedná o záruční reklamaci a tudíž se na tento případ nevztahuje zákonem stanovených 30 dnů.


V případě souhlasu uhradíte částku až při vyzvednutí přístroje.
Vaše vyjádření vždy zašlete jako odpověď na tento e-mail, nikoliv do servisu.

------------------------------------
Dobrý den,
po diagnostice zařízení (PocketBook-622) bylo zjištěno mechanické poškození – mechanicky poškozený display (praskliny v rohu displaye viz foto). Zařízení nesplňuje záruční podmínky a předpoklady výrobce. Cenová nabídka případné pozáruční opravy:
LCD komponenty: 1574 Kč, práce: 300Kč. Ceny uvedeny bez DPH (21%) . Doba dodání cca 5-10 pracovních dnů. Záruka na díl v rámci opravy je 3 měsíce / nebo do skončení záruky na původní FA. Prosíme o vyjádření k této cenové nabídce.

Já jsem odepsal:
Dobrý den,
spolu s čtečkou jsem si zakoupil službu "Služba pojištění proti krádeži a poškození" na dobu 24 měsíců od zakoupení produktu tj. od 13.3.2014.
Pojištění jsem zakoupil zároveň se čtečkou, tudiž předpokládám, že oprava bude zdarma.

A po pěti minutách jsem dostal poslední email:

Dobrý den,
Omlouváme se za komplikace, ale zařízení nemůže být opraveno v rámci pojištění, protože nemáme popis konkrétní situace, při které došlo k poškození. Je to formální nutnost do dokumentace pro pojišťovnu. Tímto Vás prosím o zaslání této informace.
Prosíme o dodání přesné příčiny vzniku, jelikož se jedná o mechanické poškození, které není možné uplatnit formou záruční opravy.
Dovolujeme si Vás upozornit, že běžné užití přístroje v souladu s jeho podmínkami není důvod ani skutková podstata pro uplatnění pojištění a je uvedeno ve výlukách.
Děkujeme Vám za pochopení.

Byl by z Vás někdo ochotný mi poradit, jak mám dál postupovat nebo co jim mám napsat ?

Děkuji za odpověď

Re: Pomoc při reklamaci čtečky

Napsal: 15 črc 2015 14:49
od petr22
Napis jim to co chteji vedet - jak doslo k poskozeni (napr. pad na zem).

V tom ze to neni zarucni oprava maji pravdu, na mechanicke poskozeni se zaruka nevztahuje.