Stránka 1 z 1

Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 10:52
od Malakhov
Dobrý den!
Budu si předobjednávat Samsung Galaxy S8 a vyjela mi krásná ikonka, zda-li si chci pojistit mobil na 2 roky proti odcizení a rozbití. Toto "pojištění" stojí bezmála 5 tisíc a já se vás tedy chci zeptat - má to cenu?
Má někdo zkušenosti s tím, že opravdu pohotově mobil opraví, či vymění za nový kus, nebo se člověk musí hádat a handrkovat?
Jedná se o obchod alza.cz. Nevím, kdo pro ně to pojištění dělá, ale slyšel jsem o tom spíše negativní zkušenosti. Můžete mi říct váš názor a vaše zkušenosti?
Budu rád za každý komentář ^.^

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 11:14
od HappyMental
Prolílt jsem podmínky a moc výhodné mi to za ty prachy nepřijde. Podle podmínek to vypadá, že třeba v případě krádeže bude třeba spousta dokazování. Navíc ta krádež musí být velkem specifická-viz. podmínky. Navíc pojištění se nevztahuje na ztrátu či zapomenutí.

Podmínky můžeš nalézt zde: https://i.alza.cz/Foto/docs/Alza.cz%20C ... %C5%BE.pdf

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 11:34
od Riviera kid
Myslím, že na adost bylo i video, jak s majitelem tohoto pojištění Alza vyběhla. Ona to totiž pak začne řešit pojišťovna a Alza od toho dá ruce pryč.

edit: Teď koukám, že už pojišťovnu změnili, výše uvedené platilo u pojišťovny minulé.

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 11:40
od behavioralista
Jákékoliv pojištění čehokoliv nad rámec zákonné záruky je zcela zbytečné pořizovat,neboť toto pojištění zprostředkovávají pojišťovny smluvené s prodejci a případné plnění neřeší prodejce,ale smluvená pojišťovna.No a jak už všichni víme,pojišťovny se dokážou vykroutit tak z 85% plnění.V případě toho BNP Paribas jsem s něma jednou vyběhl takovým způsobem,že mi chodili eště čtvrt roku omluvné mejly.

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 11:42
od Turion
Pojištění, je vždy výhodné jen a pouze pro pojišťovny. Jinak by to nedělaly. Prodávání předražených krámů je výhodné pro Alzu a CZC,.., jinak by to nedělaly. Takže se sám okradeš nákupem předraženého krámu a ještě pojištěním, které je statisticky pro zákazníky nevýhodné.

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 12:35
od Malakhov
Jsem totiž člověk, který často střídá mobily, protože se k tomu zkrátka neumím chovat (jezdím na longboardu, tam jsem jich pár zničil, ve Vltavě utopil S6 edge, apod..) zkrátka jsem na tohle opravdu hrozný, proto jsem se chtěl zeptat, zda-li se to nějak dá udělat. Vím, že ty podmínky jsou špatné, ale taky jsem viděl, jak pár lidí se s nimi tak dlouho hádali, že jim to dali. Proto jsem se chtěl zeptat na vaše názory a zkušenosti. Nicméně je to tak, jak jsem si myslel, nemá to cenu a jsou to vyhozené peníze. Děkuji moc ^^

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 12:38
od Riviera kid
Kup si odolnější přístroj a na pojistku se vyprdni.

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 12:43
od Martab
Upřímně, když se věnuješ takovým sportum a aktivitám, díval bych se po něčem jiném, než je S8 a podobné... Možná ten mobil nebude tolik "in", ale rozhodně bude praktičtější...

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 12:46
od Malakhov
Čekal jsem takové odpovědi a já vím, že na to jsem hrozný, ale teď jsem si právě kupoval odolný mobil a nevydržel taky moc dlouho. Ono čím dražší si koupím, tak tím větší si na něj dávám pozor :D Např S6 Edge byl bez jediného škrábance, ale potom se utopil, no... :/
Přemýšlím, že si koupím ještě 3310 na sporty a aktivity =D

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 12:48
od Martab
Se utopil :D

Jo, jsou to tvé peníze, a ani nejodolnější mobil nevydrží vše (minochodem, co za "odol" jsi měl teď?)...

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 12:49
od nixxis
"Pojistka na blbost" a mobil kupovat třeba na přítelkyni ... - Je její a když ho rozbiješ, tak ji způsobíš škodu ... pak máš třeba jen 10% spoluúčast

Re: Pojištění proti rozbití a krádeži?

Napsal: 30 bře 2017 13:22
od X
Jednu zkušenost s pojištěním zboží / prodlouženým záruky na 5 let jsem udělal u OKAY a jejich partnerem (jistou pojišťovnou) a od té doby nikdy více! Když jsem pak opravdu potřeboval prodlouženou záruku na rozhraní doby 2 let (OKAY / pojišťovna), tak OKAY mě odkázal na pojišťovnu a pojišťovna na OKAY a já neměl nic. Jsou to vykukové!