Stránka 1 z 1

Asi nikto netusi,co s nim je :-(  Vyřešeno

Napsal: 08 čer 2008 17:38
od Melania
SE K610i -ten fon som mala asi pol roka,prestali mi fungovat tlacitka,len tak...vecer som ho vypla a rano uz nesla klavesnica... sla som ho reklamovat ale na predajni tvrdili,ze je zateceny,a na to reklamacia neni... mozno,ale nikdy mi nespadnul do vody,... viem ze sa vlhko moze dostat i inym sposobom,napr. v kupelni a tak... ale... no a tak mi len tak odpociva a ja na nho mrkam jak je stale pekny jako novy... zapnut ide,ale jak ukaze nahod pin,nejde mi klavesnica... displej svieti,a dokonca mi zvoni i budik,,, co s nim moze byt? preco mi nefunguje klavesnica,v com moze byt chyba??? moc krat dik za radu* :huh:

Re: Asi nikto netusi,co s nim je :-(

Napsal: 15 čer 2008 09:29
od guest
Mel to je otázka pro věštěckou kouli.
Opravdu nikdo neví co s ním je, ale jistě tam není voda, i když voda mohla být příčinou. Spíš bych se ale přiklonil k vadnému software. Možná by ale pomohlo ten telefon rozdělat a zase sesadit dohromady, klávesnice může být jen uvolněná. Doporučil bych jiný servis. Nic o předchozím servise bych neříkal. Jenom bych řekl, že mi telefon upadl a od té doby nejde.

Re: Asi nikto netusi,co s nim je :-(

Napsal: 15 čer 2008 12:52
od El Diablo
Nejspíš pot, možná by stačilo ho jenom vyčistit, ale pokud je v záruce tak ho reklamuj, ať ti tvrdí co chtějí, musí ho přijmout.

Re: Asi nikto netusi,co s nim je :-(

Napsal: 15 čer 2008 19:02
od mmmartin
Určitě reklamovat. Pokud jseš si jistá, že jsi mobil neutopila, nenech se odbýt. Prodejce je povinen sepsat reklamační protokol a do třiceti o reklamaci rozhodnout. Pokud reklamace není uznána, musí to být písemně uvedeno na reklamačním protokolu, který ti předá s reklamovaným telefonem, a musí tam být uveden důvod zamítnutí. Nepřípustným - i když často používaným - způsobem "vyřízení" reklamace je pouhé prohlášení prodejce, že reklamaci neuznává.