Stránka 1 z 1

Dvojitá změna operátora

Napsal: 22 čer 2012 16:55
od Noski
Zdravím, píšu na tohle forum, protože mám s ním nejlepší zkušenosti a na specializovaných forech mi nikdy pořádně neodpověděli.

28.5. jsem u Vodafoun koupil HTC One V za 5100 s paušálem za 362. S tím, že začne platit, až mi můj stávající operátor schválí žádost na změnu operátora. Dnes jsem volal do O2, co se teda bude dít a tam mi nabídli slevu 2 000 na telefon 250minut zdarma a 200 sms za 300. Myslíte, že je možnost ještě telefon vrátit a celou záležitost stornovat bez poplatků a zůstat u O2?

Re: Dvojitá změna operátora

Napsal: 22 čer 2012 17:03
od guest
Toto je otázka pro právníka anebo pro O2, protože tam by měli vědět jak se postupuje.
Ale logicky ze smlouvy s Vodafonem vyplývá, že ta smlouva zatím neplatí a tedy dle mého názoru je od ní možné odstoupit. Resp. ji neuzavřít!

Osobně bych napsal e-mail na O2 a myslím že by poradili, mají tam na takové věci jistě právníky.

Re: Dvojitá změna operátora

Napsal: 22 čer 2012 17:05
od Noski
No ten z O2, se kterým jsem mluvil říkal, že mám na to 14 dní na odstoupení, ale pak jsem si uvědomil, že 14 dní už dávno bylo. Jasně, neplatil jsem paušal, ale telefon jsem už zaplatil. A ten výhodný paušál od O2 se vztahuje jen k novému telefonu.

Re: Dvojitá změna operátora

Napsal: 22 čer 2012 17:11
od guest
Nejsem právník, ale dle mého názoru telefon vrátit nemůžeš. Jenom v těch 14 dnech.

Re: Dvojitá změna operátora

Napsal: 22 čer 2012 17:12
od Noski
Já si taky myslím no. Škoda, tarif za 300 s 250 minutama a 200 sms by byl dobrý. Čekal jsem, že mi něco takového nabídnou na prodejně, ale prý tu pravomoc nemají.

Re: Dvojitá změna operátora

Napsal: 22 čer 2012 17:15
od guest
To je běžné, oni nabízejí slevy a výhodné tarify pouze když "přetahují" zákazníka, anebo když chceš odstoupit od smlouvy. :-)