Měl jsem ho asi 3/4 roku a nastaly problémy.
Ihned jsem volal na reklamace,já měl podezření na špatný MB, ale jsem jen uživatel ne technik.Přišel mi zpět asi za týden s lístkem ,že je 100% v pořádku.Zapojil jsem si ho a ejhle neustále stejný problém při startu se provedl 5X test paměti a dál už ano ťuk nové nastavení v Biosu jako vypnutí všech hardwarových chyb nešlo uložit vůbec nic.
Obratem jsem to poslal zpět a čekal jsem asi měsíc a pár dnů.
Řekli , že je chyba v desce a ve zdroji což dříve nepoznali to je už divné ne?Ale že mi dají jinou desku než tu kterou jsem si zakoupil
Jedná se o desku ASUS AV7333 nmo tu už prej ASUS neděla tak ,že mi tam dají nějakého SOLTEKA se stejnou konfigurací.Za další týden mi počítač dovezli já ho rozbalil zapojil zapnul a ejhle opět nešel:((
Pořád stejná chyba.
No poslal jsem ho tam znovu a čekal jsem po týdnu jsem se s nima chtěl spojit přes telefon,ale když jsem jim volal asi po dvacáté tak jsem to vzdal,protože to nikdo nezvedal .Spojoil jsem se s něma přes ICQ a když jsem řekl své jméno náhle se připojení z jejich strANY přerušilo!Napsal jsem tedy email,že pokud se mi neozvou ozvu se Já Obchodní Inspekci!
Následující den mi volali a ,že mám špatný procesor a musím si jeje zakoupit.A já na to,že snad mám na takové věci záruku no a oni argumentovali tím,že sice mám,ale v té smlouvě je takovým malým písmem napsané ,že každých 6 měsíců se má posílat počítač k nim na garanční prohlídku a já ho tam neposlal.Firma sídlí v Prae a já jsem ze Severní moravy to už je asi chyba!Jsem studen a na ten počítač jsem pekelně dlouho šetřil.Tak jsou pravděpododobně v právu,ale chtěl bych slyšet Vaše názory.Moc rád bych tuto ,,společnost" jmenoval ,ale nevím jestli mohu.
