10.1. - koupě nové TV značky ECG u firmy Galley s.r.o. (K+B servis)
12.1. - TV má problémy s obrazem, den na to nešla vůbec pustit
15.1. - odvoz do servisu kde TV pobývala následující 3 týdny
9.2. - vyzvednutí z servisu ECG, po dvou hodinách opět ten samý problém s obrazem
13.2. - odvoz TV do servisu kde pobývala další 3 týdny
5.3. - vyzvednutí TV ze servisu - fungovala cca 45 minut, poté ten samý problém
...........................................................................
nezdá se vám něco špatně?? :-)
Odvezl jsem tedy TV po třetím stejném problému, který mi znemožňuje užívání výrobku, do servisu s tím, že odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz. CHYTRÝ pan servisní se mi snažil namluvit, že věc se MUSÍ 3x opravit a ne 3x rozbít


po 3 týdnech
Volám do zmiňovaného servisu jak to vypadá s TV??? Dostalo se mi odpovědi, že je to hotové.........?? "Jak hotové"...ptám se.
"No prostě opravené": odpovídá pan servisMAN. Vysvětlil jsem mu, že žádnou opravu jsem nepožadoval (pouze jsem po nich chtěl odsouhlasit to, že TV nefunguje: věc, kterou by zvládlo 1leté dítě) a že požaduji vrácení peněz - byl jsem odkázán na prodejnu, kde byla TV zakoupena.
Volám do prodejny, kdy mi bude částka vrácena. (podle zákona mají na vyřízení reklamace 30kalendářních dnů.., poté se mohu obrátit na Českou Obchodní Inspekci)
Mám prý počkat do zítřka, že se mi sami ozvou.......čekal jsem, čekal...asi o 3 dny později volám do prodejny znovu. PTÁM se, jak to tedy vypadá??
DOSTALO sE MI ODPOVĚDI: "ŽE pokud je daná věc v záruce, může se rozbít kolikrát chce a že žádné peníze neuvidím.." ...


Zřejmě jim při jejich inteligentním rozhodování "co s reklamacemi" uniká fakt, že existuje paragraf 622, který pojednává o tom, že pokud se věc 3x po sobě rozbije stejnou závadou (nebo 4x jinou) mám nárok na vrácení peněz. Dále je tu fakt, že si danou věc nemusím nechat opravovat, ale mohu požadovat věc novou hned při jejím prvním rozbití. (samozř. pokud je v záruce)
A jak to dopadlo?? Poté co jsem opětovně volal do prodejny Galley s.r.o. a vzkázal řídícím pracovníkům, že pokud jim spotřebitelský zákon nemohu vysvětlit já, vysvětlí jim ho Česká Obchodní Inspekce mi peníze nakonec vrátí........snad..
Finty, jako že JÁ musím odvézt TV ze servisu k nim do prodejny (asi na další posouzení => další chytrý výrok z jejich strany) nebo že příprava peněz bude trvat 14 dní, jim již neprošly. :)
Rozhodl jsem se varovat tímto krátkým příběhem ze života všechny lidi, kteří by chtěli ve firmě Galley s.r.o. (K+B) cokoliv koupit, aby tak nečinili....
END.
P.S. ještě bych rád poděkoval svojí přítelkyni, která v kladném vyřízení reklamace TV sehrála neméně významnou roli...