Stránka 2 z 2

Napsal: 16 srp 2007 08:36
od káča
Hm, mě tahle i začla vrzat, jen to levý tlačítko, ale snad hned 14 dní po koupi. Tak díky a mějte se všichni pěkně a přeju co nejméně problému s vašima compíkama. :wink:

Napsal: 16 srp 2007 13:57
od oldys
X píše:Reklamoval bych jí a dostal bych novou + znovu záruku, už jsem to takhle udělal asi 5x a jsem celkem spokojený :lol: Dokonce časem dostávám i nový modely myší (MS). Teď mám tuhle:

Obrázek


Mne se stalo to stejny, mam totiz uplne stejnou mys a po nejakym case mi prestalo reagovat levy tlacitko (tak 1x vynechalo za 3 kliky). Sel jsem ji reklamovat a ten borec na prijmu si ji zapojil do pocitace a zacal do toho tak mlatit a argumentoval ze funguje uplen normalne, no aby ne kdyz do toho tak triskal. Ale pracovat se s tim nedalo (na mys se musi jako na zenskou, proste jemne :D ) No nakonec mi ji teda po chvilce dohadovani vymenil za novou. Alespon je videt jak jsou produkty od MS spolehlive :evil:

Napsal: 16 srp 2007 15:10
od guest
Tak to máte všichni smůlu. Já mám přes 3 roky nějakou stokorunovou Geniusku a je O.K. A to není výjimkou, že u tý bedny sedím taky 24 hodin a při stříhání filmů se něco naklikám. :smile:
Doufám, že jsem to teď nezakřik a ta potvora v sobotu až bude všude zavřený nechcípne!

Napsal: 16 srp 2007 17:24
od káča
Já jsem levnější s USB bohužel v tu chvíli neviděla, potřebovala jsem ji hned nutně koupit, neměla jsem čas vybírat a koukat po jiných obchodech. A netušila jsem že bude špatná, to při koupi čehokoliv prostě netušíš.. :-(

Napsal: 16 srp 2007 23:17
od Pic
Už jsem se několikrát setkal, s poškozeným ocáskem u myši - přerušený kabílek. Chvilku dobrý kontakt a po chvilce přerušení. Kabílek je zpravidla poškozený hned u těla myši. Dokáže to opravit zručný technik s pájkou, nebo kamarád, pokud nemáš tu možnost sám. Prostě se o ten přerušený kousek zkrátí a znovu připájí.

Napsal: 16 srp 2007 23:28
od X
Pic: Pokud je v záruce, tak bych to neřešil a došel jí reklamovat. Ani výrobci se oprava nevyplatí a dá novou + novou záruku. Ovšem je nutné počítat, že reklamace trvá do měsíce a zatím se musí obstarat jiná myš. Solidní prodejce IT (kde bude probíhat reklamace) vyjde často vstříc a nějakou třeba i starší myšku zapůjčí.

Napsal: 16 srp 2007 23:35
od dragon741
Blue Spirit píše:Tak to máte všichni smůlu. Já mám přes 3 roky nějakou stokorunovou Geniusku a je O.K. A to není výjimkou, že u tý bedny sedím taky 24 hodin a při stříhání filmů se něco naklikám. :smile:
Doufám, že jsem to teď nezakřik a ta potvora v sobotu až bude všude zavřený nechcípne!


tak to sme na tom stejne tyhle geniusky za par kachli vydrzi vsechno :lol:

Napsal: 16 srp 2007 23:44
od OndraP.
dragon741 píše:tak to sme na tom stejne tyhle geniusky za par kachli vydrzi vsechno :lol:


jo s tím souhlasim, u druhýho pc je ta myš taky hafo dlouho a drží (taky genius) a mám doma celkem dost myší microsoft, ale já si na ně nemůžu stěževat, taky fakčili pořád!! teďka mám novou creative, mám ju 4 dny, su spokojenej, akorát mohla bejt vo něco větší, ale i tak je dobrá a zatím drží ty 4 dny :smile:

Napsal: 17 srp 2007 07:17
od karlos
Nejsem přeci tak bohatý, abych si mohl kupovat drahé věci. Zejména když vydrží stejně dlouho, jako ty levné a vida omyl. Kupuji ty nejlevnější myši a od té doby, co jsou s optikou, tak jsem nevyhodil jedinou. Vlastně jednu jo, nahradil jsem jí drahým Razorem a už dva roky se drží i on. :wink:

Napsal: 17 srp 2007 13:17
od Pic
V myšičkách dle mé zkušenosti odchází mikrospínač (tlačítko), nebo poškozený kabílek, což je pro mne banální oprava. Proč, vydávat další kapitál,obzvláště když mám mikrospínače náhradní. Ušetřené korunky pak mohu proměnit za rezavou vodu zn. Gambrinus.