Stránka 2 z 4

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 13 led 2019 23:44
od desperado007
jaký je rozdíl v těm Ramkách, jasně HyperX jsou rychlejší, ale poznám to nějak reálně?Má smysl brát hyperX ?

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 14 led 2019 00:02
od raZzy
Jasně že má, mají lepší čip pro ryzen, lepší kompatibilita, tím vzniká i o něco nižší odezva a dostaneš z nich větší frekvenci a stabilnější na jistotu. Každopádně u her je to individuální rozdíl. Podle hry a rozdíl ve frekvencích. Mezi 2993 a 3333 může být třeba 10fps i víc možná a někde 0, také jde o nastavení grafiky a rozlišení hry :-D I běh v oknech bude celkově svižnější o něco málo.

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 14 led 2019 13:27
od desperado007
Objednáno i s HyperX. Už se těším až to dojde a poběží, jsem zvědavý co ta nová sestava předvede. Ještě k tomu zdroji, ten jsem vzal na doporučení lidí z tudma, ale je pravda, že tomu jsou už 3 roky. Ale viděl jsem ho někde na nějakých stránkách a ještě pořád se prodává, což mě překvapilo. Do budoucna samozřejmě počítám s výměnou, ale doufám že ještě nějaký čas vydrží.

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 14 led 2019 13:40
od satik
raZzy píše:V dnešní době je 4 jádro už takové minimum- střed. Není problém využít i 6+ jader v DX12 konkrétně.

Kolik ti hra umi vyuzit jader a na jakem DX bezi spolu moc nesouvisi :)

Jaky typy her hrajes?

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 14 led 2019 13:57
od petr22
Direct X 12 defaultne vyuziva vsechna dostupna jadra, programator
se tak nemusi snazit vytvaret kod co vyuziva vice vlaken.

Tudiz nse da rict, ze kazda DX12 hra tech 6 jader vyuzije. Vsech asi 15 DX12 her co existuje.

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 14 led 2019 21:13
od satik
petr22 píše:Direct X 12 defaultne vyuziva vsechna dostupna jadra, programator
se tak nemusi snazit vytvaret kod co vyuziva vice vlaken.

Tudiz nse da rict, ze kazda DX12 hra tech 6 jader vyuzije. Vsech asi 15 DX12 her co existuje.

:D :D :D :D :D :D
Tohle si vazne myslis nebo to je nakej trol prispevek? :D

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 14 led 2019 21:59
od Marfy
No každopádně pokud jede procesor na 100%,tak už ti to brzdí grafiku.Kdyby jsi měl slabší grafiku,tak pojede třeba na 80%. Nemusí to být nutně jen o počtu jader.Třeba takový Core i5 7400 by nejel na 100%. Ovšem čistě teoreticky.

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 14 led 2019 22:48
od petr22
To si nemyslim, to je prvni veta kazde prezentace o vyhodach Direct X 12, efektivni
vyuziti vsech jader cpu ve hrach. Muzes se klidne podivat na web Microsoftu.

Ve vsech starsich verzich Direct X, pouze 1 jadro cpu dokaze komunikovat s gpu v jednu
chvili, takze je nutne slozite vymyslet, co ktere jadro bude ve hre presne delat.

Resi to az DX 12 a Vulkan, kde teoreticky lze zkompilovat hru bez uprav tak, ze
funguje bez problemu na jakemkoliv vicejadrovem cpu a vyuzije efektivne vsechna
jadra, neskace to zleva doprava jako aplikace napsana ve starsi verzi.

Klidne ale muzes oficialni dokumentaci API povazovat za trolling.

Pod DX 12 a Vulkanem je najednou herni delo i z FX-8300, kde u starsi verze DX
je videt, ze sice vsechna jadra neco delaji, ale procesy skacou mezi jadry, zatez
procesoru je jen 60-70% a fps ve hre stoji za starou backoru, kvuli vykonu na jadro.

U XBOX One by pod DX 12 mely vsechny hry behat v 1080P bez dynamickeho snizovani
rozliseni, tedy aspon Microsoft to tak uz nejakou dobu slibuje a vyvojari her pritakavaji.

Konkretne v pripade AC Origins cast vykonu cpu zere jeste ochrana proti kopirovani Denuvo.
Dokonce si troufnu tvrdit, ze crackla verze bez ochrany by fungovala lepe i na stavajicim cpu.

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 14 led 2019 23:16
od raZzy
Jsem rád, že to tu někdo vysvětlil za mě pěkně. Jen škoda, že to nvidia stagnuje a místo lepšího chodu a nárůstu výkonu se snižuje.

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 14 led 2019 23:23
od petr22
Hlavni problem neni Nvidia.

Direct X 12 = Windows 10 a XBOX One
Neco jako Direct X 11.2 (pry 100% kompatibilni) = PS4
Vulkan = Windows 7, 8 a 10

Direct X 11 = PS4, XBOX One, Windows 7, 8 a 10.

Vyvojari tedy jdou cestou nejmensiho odporu.

Vyjimkou jsou Direct X 12 exkluzivky od Microsoftu.

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 14 led 2019 23:47
od satik
petr22 píše:Direct X 12 defaultne vyuziva vsechna dostupna jadra

petr22 píše:To si nemyslim, to je prvni veta kazde prezentace o vyhodach Direct X 12.
Muzes se klidne podivat na web Microsoftu.

Odkaz? Takhle to totiz nefunguje :)
SW vyuzivajici DX12 vyuziva jen tolik jader, pro kolik je napsanej, kdyz napises DX12 aplikaci a vsechno ti pobezi v jednom vlakne, tak ta aplikace proste nepobezi na treba 16 jadrech na Ryzenu i kdyby ses rozkrajel.

petr22 píše:Resi to az DX 12 a Vulkan, kde teoreticky lze zkompilovat program bez uprav tak, ze funguje
bez problemu na jakemkoliv vicejadrovem cpu a vyuzije efektivne vsechna jadra, neskace to
zleva doprava jako aplikace napsana ve starsi verzi.

Totalni nesmysl. DX12 umoznuje z vice vlaken sahat na grafiku, ale z kolika, to je ciste na programatorovi.
Problem je, ze musis umet pro kazdy vlakno nejak smysluplne vymyslet, co ma delat - spousta operaci musi v urcitym poradi apod.

Re: 100 % využití CPU při hraní AC origins

Napsal: 15 led 2019 22:41
od desperado007
Jak vidím tak intel je cenově je úplně jinde, přitom cena/výkon těžce nahrává AMD. To že mi staré CPU brzdí novou gk je jen dobře aspoň jsem se dokopal k upgradu. Zítra mají díly dojít až to dám dohromady pro zajímavost tady hodím screen monitoringu AC origins.